آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

قتل عمد مشمول خدمات صندوق تامین خسارت های بدنی نمی شود

مثلث مالی : بعد از انتشار رای دادگاه بدوی قاتل رومینا اشرفی که به اتهام قتل عمد از جنبه عمومی جرم به ٩ سال حبس و پرداخت دیه محکوم شد ، برخی گمانه زنی ها مطرح شد که این دیه را باید صندوق تامین خسارت های بدنی بپردازد . علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی درگفت وگو با مثلث مالی با تکذیب این موضوع گفت : قتل عمد مشمول خدمات صندوق تامین خسارت های بدنی نمی شود و قرار نیست صندوق درارتباط با پرونده مذکور خسارتی بپردازد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بعد از انتشار رای دادگاه بدوی قاتل رومینا اشرفی که به اتهام قتل عمد از جنبه عمومی جرم به ٩ سال حبس و پرداخت دیه محکوم شد ، برخی گمانه زنی ها مطرح شد که این دیه را باید صندوق تامین خسارت های بدنی بپردازد .

دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی

علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی در گفت وگو با مثلث مالی با تکذیب این موضوع گفت : قتل عمد مشمول خدمات صندوق تامین خسارت های بدنی نمی شود و قرار نیست صندوق درارتباط با پرونده مذکور خسارتی بپردازد.

جباری با بیان اینکه برخی ازحکم دادگاه برداشت اشتباهی دارند ، افزود : صندوق تامین خسارت های بدنی در مواردی که خانومی دچار حادثه غیرعمد شود و مقصرحادثه نیمی از دیه را بپردازد ، مابه التفاوت آن را جبران خواهد کرد که البته قتل عمد مشمول این موضوع نمی شود .

وی افزود : حتی در مواردی که قاتل پیدا نشود و یا گریخته باشد ، صندوق دادگستری این دست خسارات رامیپردازد و قتل عمد هیچ ارتباطی با صندوق تامین خسارت های بدنی ندارد .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید