آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

فروش اوراق سلف نفتی طرح رییس‌جمهور نیست /

مثلث مالی : عرضه اوراق سلف موازی استاندارد نفتی هیچ ارتباطی با طرح پیش‌فروش نفت که رئیس‌جمهوری از آن به عنوان طرح گشایش اقتصادی نام برده است ندارد. آنچه قرار است این هفته در بورس انرژی عرضه شود 2هزارمیلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد نفتی در راستای تامین مالی پروژه‌های شرکت نفت خواهد بود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : عرضه اوراق سلف موازی استاندارد نفتی هیچ ارتباطی با طرح پیش‌فروش نفت که رئیس‌جمهوری از آن به عنوان طرح گشایش اقتصادی نام برده است ندارد. آنچه قرار است این هفته در بورس انرژی عرضه شود 2هزارمیلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد نفتی در راستای تامین مالی پروژه‌های شرکت نفت خواهد بود.

مدیرعامل بورس انرژی دراین باره گفت: اوراق سلف نفتی که در روز یکشنبه آینده (۲۶ مردادماه) در بورس انرژی عرضه می‌شود با آنچه که رییس جمهوری در روز چهارشنبه گذشته در مورد آن صحبت کرده‌ متفاوت و به آن مربوط نیست. سید علی حسینی دراین باره توضیح داد : این اوراق طبق روال انتشار اوراق تامین مالی شرکت ملی نفت انجام می‌شود ، طرح اعلامی رییس جمهوری در صورت نهایی شدن الزامات حقوقی و مقررات اجرایی آن در قالب یک برنامه و از طریق مراجع ذی ربط  اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بورس انرژی امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود: فروش اوراق سلف نفتی با عرضه بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت یکشنبه (۲۶ مرداد ماه) در تالار بورس انرژی آغاز خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه ‌سایت کدال، نخستین مرحله از فروش اوراق سلف نفتی با عرضه بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت در این روز و در تالار بورس انرژی با قیمت هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان عرضه خواهد شد.

حداقل خرید برای هر نفر در این عرضه اولیه یک بشکه و حداکثر ۲۰ هزار بشکه است همچنین سود اوراق ۱۹ درصد و بدون پرداخت دوره‌ای است.

منبع : ایرنا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید