آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

طرح ویژه بیمه آرمان برای شناورها

مثلث مالی : سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه آرمان با اشاره به شرایط پوشش‌های بیمه‌ای این شرکت به مالکان شناورها، درخصوص مشاوره‌های تخصصی به این مالکان اعلام آمادگی کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه آرمان با اشاره به شرایط پوشش‌های بیمه‌ای این شرکت به مالکان شناورها، درخصوص مشاوره‌های تخصصی به این مالکان اعلام آمادگی کرد.

مازیار شفیعی درباره پوشش بیمه‌های بدنه و ماشین آلات شناورها، مسئولیت مالک شناور، مسئولیت در قبال آلودگی محیط زیست ناشی از سوخت شناور، پوشش مسئولیت در قبال برداشت لاشه شناور مغروقه و سایر پوشش‌ها حسب درخواست بیمه‌گذاران و بررسی شرایط توسط بیمه‌گر توضیحات تکمیلی ارائه کرد.

وی درخصوص پوشش بیمه‌های بدنه و ماشین آلات شناورها تحت کلوزهای موسسه بیمه‌گران لندن، خسارت و صدمات وارده به بدنه شناور و ماشین آلات نصب شده بر روی آنها از قبیل جرثقیل و… شرایط تحت پوشش قرار دادن آنها را به شرح زیر برشمرد:

-کلوز ۲۸۰ (شامل پوشش خسارات جزیی و کلی شناور، هزینه نجات شناور، زیان همگانی و سه چهارم مسئولیت ناشی از تصادم با سایر شناورها)

-کلوز ۲۸۴ (شامل پوشش خسارت کلی شناور، هزینه نجات شناور، زیان همگانی و سه چهارم مسئولیت ناشی از تصادم با سایر شناورها)

-کلوز ۲۸۹ (شامل پوشش خسارت کلی و هزینه نجات شناور)

شفیعی در ادامه به پوشش مسئولیت مالک شناور در قبال خدمه و مسافرین اشاره کرد و افزود: پوشش مسئولیت در قبال آلودگی محیط زیست ناشی از سوخت شناور طبق موضوع کنوانسیون مسئولیت مدنی در قبال آلودگی ناشی از نفت سوخت کشتی‌ها است که مصوب سال ۲۰۰۱ میلادی اجباری برای شناورهای باظرفیت ناخالص ۱۰۰۰ تن و بالاتر است.

سرپرست مدیریت بیمه های باربری، کشتی و هواپیما همچنین پوشش مسئولیت در قبال برداشت لاشه شناور مغروقه را مورد بعدی این پوشش بیمه ای برشمرد که براساس موضوع ماده ۱۲ کنوانسیون خارج سازی مغروقه موسوم به کنوانسیون نایروبی بوده که برای شناورهای با ظرفیت ناخالص ۳۰۰ تن و بالاتر اجباری است.

وی همچنین درخصوص سایر پوشش های بیمه های اعلام کرد برحسب درخواست بیمه گذاران و بررسی شرایط توسط بیمه گر این خدمات بیمه ای نیز قابل ارائه خواهد بود.

شفیعی با اعلام اینکه شرکت بیمه آرمان در حال حاضر ظرفیت بالقوه مناسبی برای جذب پوتفوی بیمه‌های شناورها به صورت تخصصی دارد افزود: همچنین با توجه به اجباری بودن پوشش بیمه‌ای به منظور اخذ مجوز خروج شناورها در بنادر مختلف، این مهم فرصت مناسبی برای توسعه پورتفوی بیمه شناورها است. وی در پایان اعلام کرد این مدیریت آمادگی دارد تا در راستای اصل مشتری‌مداری با ارائه مشاوره‌های تخصصی به مالکان حقیقی و حقوقی شناورها، ایشان را در اخذ مناسب ترین پوشش بیمه‌ای برای شناورهای تحت مالکیت یا مدیریت خود یاری کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید