آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

طرح «سفینه النجاه» بیمه کوثر اجرایی شد / تمامی هیات‌های استان تهران تحت پوشش بیمه

مثلث مالی : با امضای قرارداد میان بیمه کوثر و سازمان تبلیغات اسلامی، تمامی هیات‌های استان تهران تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و مسئولیت بیمه کوثر قرار گرفتند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : با امضای قرارداد میان بیمه کوثر و سازمان تبلیغات اسلامی، تمامی هیات‌های استان تهران تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و مسئولیت بیمه کوثر قرار گرفتند.
با امضای قرارداد میان بیمه کوثر و سازمان تبلیغات اسلامی، تمامی هیات‌های استان تهران تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و مسئولیت بیمه کوثر قرار گرفتند.طرح «سفینهالنجاه» که تفاهم‌نامه‌ای میان بیمه کوثر و سازمان تبلیغات اسلامی است، از اول شهریورماه و به‌مدت یک‌سال تمامی هیات‌های عزاداری و برگزارکنندگان مراسم‌های مذهبی را تحت‌پوشش بیمه مسئولیت و آتش‌سوزی قرار می‌دهد.این گزارش می‌افزاید: این طرح ترکیبی از پوشش‌های آتش‌سوزی اماکن و اثاثه هیات‌های مذهبی به همراه مسئولیت مجریان و برگزارکنندگان مراسم‌ها در قبال اشخاص ثالث است. در این طرح ساختمان‌ها، اماکن و اثاثیه هیات‌ها و غرامت‌های جانی (فوت و هزینه‌های پزشکی) اشخاص ثالث در اماکن وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در استان تهران تحت پوشش بیمه کوثر قرار می‌گیرند.گفتنی‌ست، مرحله اول این طرح در استان تهران اجرایی شده است و طبق توافق‌نامه میان شرکت بیمه کوثر و سازمان تبلیغات اسلامی قرار است که در مراحل بعدی، کل کشور تحت‌پوشش این طرح قرار گیرد.
  
   
  

اخبار مرتبط:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید