آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

صندوق تامین خسارت های بدنی نماد عدالت اجتماعی است / صیانت از منابع اولویت کارکنان صندوق

مثلث مالی : با تلاش و پيگيري کارکنان شعب دو استان سيستان و بلوچستان و خراسان رضوي از پرداخت غير حق جلوگيري و منابع صندوق مورد صيانت قرار گرفت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : با تلاش و پیگیری کارکنان شعب دو استان سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی از پرداخت غیر حق جلوگیری و منابع صندوق مورد صیانت  قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، طی مراسمی با حضور مدیرعامل ، معاون امور اداری،مالی و برنامه ریزی و جمعی از مدیران این نهاد از خدمات دو تن از کارکنان خدوم صندوق آقایان کامرانی فر، کارشناس شعبه خراسان رضوی و معیری کارشناس شعبه سیستان و بلوچستان که در راستای صیانت از منابع صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور اهتمام و مجاهدت کردند ، تقدیر شد.

بنا بر این گزارش با تلاش و پیگیری کارکنان شعب سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی از پرداخت غیر حق جلوگیری و منابع صندوق مورد صیانت قرار گرفت و با ارائه مدارک و مستندات محکمه پسند توانستند در جهت حفظ منابع صندوق موفق عمل نمایند. در ادامه این جلسه مهندس مجید بهزادپور مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور با تقدیر از تلاش های آنها خطاب به کارکنان این نهاد در سراسر کشور ابراز داشت: حال که در نهادی مقدس که همانا نماد عدالت اجتماعی است فعالیت می کنیم و این ماموریت بزرگ بر عهده ماست تا امانت دار ملت ایران باشیم اولویت اصلی همه کارکنان باید صیانت از منابع و خدمت صادقانه باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید