آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

صدور آنلاین انواع بیمه‌نامه اتومبیل درتجارت‌ نو

مثلث مالی : بنابر اعلام مدیر بیمه‌های اتومبیل تجارت‌نو، در راستای اجرای دستورات بیمه مرکزی صدور آنلاین بیمه‌ نامه ثالت و بدنه اتومبیل در این شرکت آغاز شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بنابر اعلام مدیر بیمه‌های اتومبیل تجارت‌نو، در راستای اجرای دستورات بیمه مرکزی صدور آنلاین بیمه‌ نامه ثالت و بدنه اتومبیل در این شرکت آغاز شد.

عباس آقابراری در اشاره به دیگر تدابیر اتخاذ شده درخصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شعب گفت: طبق بخش نامه بیمه مرکزی علاوه بر صدور آنلاین انواع بیمه نامه های اتومبیل، در پاره ای موارد که مراجعه به شعب ضروری است سعی شده کلیه امور مربوطه با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی انجام شود. توزیع ماسک و دستکش میان مراجعه کنندگان و کارکنان شعب، ‌به حداقل رساندن استفاده از فیزیک پرونده به خصوص پرونده های بیمارستانی و استفاده از پرونده های الکترونیکی از جمله اقدامات موثر در این راستا بوده است.

وی سهم رشته اتومبیل بیمه تجارت‌نو از فروش کل صنعت بیمه را یک درصد اعلام کرده و افزود: از بدو تاسیس تاکنون موفقیت های قابل توجهی در این رشته بیمه ای به دست آمده که از جمله دلایل آن می‌توان به توسعه و انعطاف‌پذیری شبکه فروش، شناخته شدن برند تجارت‌نو در جامعه، پاسخ گویی سریع به نیاز های بیمه گذاران و سرعت و دقت در جبران خسارت اشاره داشت.

منبع : روابط عمومی بیمه تجارت نو

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید