آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

سطح توانگری مالی بیمه تعاون بدون درنظرگرفتن افزایش سرمایه یک شد

مثلث مالی : شرکت بیمه تعاون سطح یک توانگری مالی برای سومین سال متوالی بدون در نظر داشتن افزایش سرمایه فعلی اخذ کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه تعاون سطح یک توانگری مالی برای سومین سال متوالی بدون در نظر داشتن افزایش سرمایه فعلی اخذ کرد.

روابط عمومی بیمه تعاون اعلام کرد : مسلم اسدی، مدیر مالی این شرکت با اشاره به اخذ سطح یک توانگری مالی برای سومین سال متوالی بدون در نظر داشتن افزایش سرمایه فعلی شرکت اظهار داشت: نسبت سطح توانگری اخذ شده می تواند موجبات قبولی حق بیمه اتکایی را فراهم کرده که این مهم خود سبب افزایش حضور شرکت در مناقصات و حضور پررنگ تر در فرایند پذیرش خواهد شد.
مدیر مالی شرکت بیمه تعاون اضافه کرد: در بین نسبت سطح توانگری شرکت ها، نسبت ۱۲۰ تا ۱۸۰ خوب تلقی شده و بیانگر فعالیت و پویایی و توانمندی شرکت در بین ریسک های پذیرش شده شرکت محسوب شده که خوشبختانه شرکت بیمه تعاون نیز نسبت ۱۲۱ درصد را کسب کرده که تأییدی است بر مواردی گفته شد.
اسدی همچنین به پذیرش مشروط شرکت بیمه تعاون در فرابورس نیز اشاره کرد و گفت: تا دوماه آینده به صورت وضعیت پذیرش در فرابورس به صورت قطعی تبدیل خواهد شد که این مهم محاسن قابل توجهی را نیز به همراه خواهد داشت.
وی تشریح کرد: از جمله این موارد می توان به شفافیت مالی بیشتر و کسب رتبه اعتباری مطلوب تر، افزایش نوسانات سهام از ۳ درصد به ۵ درصد، اخذ تسهیلات از سوی سهامداران از بانک با وثیقه سهام، معافیت مالیاتی تا ۲۵ درصد و مواردی از این دست اشاره کرد.
مدیر مالی شرکت بیمه تعاون در ادامه به دیگر فعالیت های صورت گرفته در واحد مالی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که در این واحد انجام شد، بحث واریز خسارت بیمه گزاران بدون مراجعه کاربر و تنها پس از ۲۴ ساعت بود که این مهم با توجه به شیوع پاندمی کرونا بیش از پیش نیاز بود تا به صورت حداکثری به تسهیل فرایند پرداخت خسارت و کاهش تردد مشتریان کمک کنیم.
وی ادامه داد: همزمانی پرداخت کارمزد نمایندگان با حقوق کارمندان از دیگر دستاوردهایی بود که در واحد مالی صورت پرفت و در پی آن شبکه فروش بیش از پیش متوجه اهمیت و نقش خود در سازمان مرکزی شد.
اسدی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته در طی یکسال اخیر می توان به ارائه صورت های مالی بدون حتی یک روز تأخیر اشاره کرد که این مهم توجه شرکت به شفافیت مالی را نیز نمایش می دهد.
اسدی همچنین اظهار داشت: در پی اعتبار مالیاتی اخذ شده نیز موفق شدیم تا مبلغ ۶۰ میلیارد ریال نیز زیان مالیاتی دریافت کنیم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید