آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

رشد ۵٨ درصدی حق بیمه در بیمه نوین

مثلث مالی : شرکت بیمه نوین در چهارماه نخست سال جاری بیش از ٥٨ درصد رشد در حق بیمه تولیدی خود داشته است. به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، بر اساس گزارش‌­های مالی منتشره، این شرکت در چهارماه نخست سال جاری، به ٥٨.٧٩ درصد رشد حق بیمه در مقایسه با مدت مشابه سال ٩٩ دست یافته است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه نوین در چهارماه نخست سال جاری بیش از ۵٨ درصد رشد در حق بیمه تولیدی خود داشته است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، بر اساس گزارش‌­های مالی منتشره، این شرکت در چهارماه نخست سال جاری، به ۵٨.٧٩ درصد رشد حق بیمه در مقایسه با مدت مشابه سال ٩٩ دست یافته است.

بر همین اساس، بیمه نوین در چهار ماه نخست سال جاری ۵.۵۴٠.٢۶٢ میلیون ریال و از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه سال گذشته، ٣.۴٨٧.٢٨۵ میلیون ریال حق بیمه تولید کرده است.

بر اساس این گزارش، توجه به ترکیب بهینه و متوازن سبد پرتفوی و گسترش فرهنگ بیمه، از استراتژی­‌های اصلی بیمه نوین است به‌طوری که این شرکت موفق شده است تا در مدت چهار ماه نخست سال جاری، ٢٧٩ درصد رشد حق بیمه در رشته آتش‌سوزی و ٧٩ درصد رشد نیز در حق بیمه رشته باربری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کسب کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید