آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

رشد ٢۶درصدی بیمه‌های زندگی نوین تا پایان دی ماه ٩٩

مثلث مالی : شرکت بیمه نوین به رشد ٢٦ درصدی در حق بیمه­‌های زندگی طی ١٠ ماه نخست سال جاری دست یافت. به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، بر اساس گزارش عملکرد منتشر شده این شرکت که با نماد "نوین" در بازار فرابورس ایران در حال فعالیت است، بیمه نوین موفق شده است از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، حق بیمه تولیدی بیمه‌های زندگی نوین خود را ٢٦درصد افزایش دهد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه نوین به رشد ٢۶ درصدی در حق بیمه­‌های زندگی طی ١٠ ماه نخست سال جاری دست یافت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، بر اساس گزارش عملکرد منتشر شده این شرکت که با نماد “نوین” در بازار فرابورس ایران در حال فعالیت است، بیمه نوین موفق شده است از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، حق بیمه تولیدی بیمه‌های زندگی نوین خود را ٢۶درصد افزایش دهد.

بر همین اساس این شرکت بیمه‌ای در ١٠ ماه نخست سال جاری ١١.۵۶٨.٧٠٠ میلیون ریال حق بیمه تولید کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته  به ۴٠درصد رشد دست یافته و تا پایان دی ماه سال گذشته، ٨.٢۵٨.٢۶٠ میلیون ریال حق بیمه تولید کرده است.

همچنین شرکت بیمه نوین موفق شد تا با مدیریت ریسک و عملیات بیمه‌گری مناسب، نسبت خسارت خود را طی ١٠ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان شش درصد کاهش دهد.

گفتنی است؛ تحقق مدیریت ریسک، ترکیب مناسب سبد پرتفوی و کاهش نسبت خسارت سهم به سزایی در سودآوری بیمه نوین در آینده خواهد داشت .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید