آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

دیدار چهره به چهره مدیرعامل بیمه کوثر با ذی‌نفعان زنجانی

مثلث مالی : مدیرعامل بیمه کوثر به منظور افزایش تعامل با بیمه‌گذاران و مشتریان شرکت و کاهش دغدغه آن‌ها با ذی‌نفعان زنجانی دیدار کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل بیمه کوثر به منظور افزایش تعامل با بیمه‌گذاران و مشتریان شرکت و کاهش دغدغه آن‌ها با ذی‌نفعان زنجانی دیدار کرد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی در بازدید از سرپرستی زنجان ضمن خداقوت به همه کارکنان اظهار داشت: همه کارکنان باید از ظرفیت عظیم خود در راستای هرچه بهتر شدن بیمه کوثر استفاده کنند. وی همچنین در این بازدید، با بیمه‌گذاران عمده استان نیز دیدار کرد و گفت: بیمه کوثر جزو بیمه‌های موفق کشور است و خوشبختانه هرساله رضایت مردم از این بیمه افزایش می‌یابد. مدیرعامل بیمه کوثر گفت: به منظور افزایش، تسریع و تسهیل در ارایه خدمات درمانی به مشتریان، دستورهای لازم مبنی بر مذاکره و انعقاد قراردادهای جدید با مجموعه‌های بزرگ و معتبر درمانی در دستور کار قرار گرفته است. مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان با ذی‌نفعان شرکت نیز دیدار و گفت‌‌وگو کرد و پیشنهاد داد: پس از پایان قرارداد‌ها از مشتریان شرکت بیمه کوثر نظرسنجی شود و نظر آن‌ها مدنظر قرار گیرد.

منبع : روابط‌ عمومی شرکت بیمه کوثر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید