آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

در جشن سالروز تاسیس بیمه ایران اعلام شد : رشد شاخص های آماری بیمه ایران در ۸۵ سالگی

مثلث مالی : همزمان با ایام ولادت با سعادت پیامبر رحمت(ص) و امام صادق (ع) و در آستانه هشتادو پنجمین سالگرد تاسیس بیمه ایران، دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران از رشد قابل ملاحظه شاخصهای آماری این شرکت در تولید حق بیمه، کاهش ضرایب و نسبت های خسارت و کسب بازدهی حداکثری در سرمایه گذاری ها خبر داد. دکتر رضایی با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش هدفمند و راهبری هوشمندانه در حوزه های مختلف فنی، مالی و سرمایه گذاری ها، نتایج و دستاوردهای مطلوبی بویژه طی 7 ماهه سال 99 حاصل شده، افزود: بیمه ایران در این مدت رشد قابل ملاحظه ای در تولید حق بیمه، کاهش ضرایب و نسبت های خسارت، کسب بازدهی حداکثری در سرمایه گذاری ها، ارتقاء شاخص نقدینگی، رشد مانده و سود عملیاتی داشته است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : همزمان با ایام ولادت با سعادت پیامبر رحمت(ص) و امام صادق (ع) و در آستانه هشتادو پنجمین سالگرد تاسیس بیمه ایران، دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران از رشد قابل ملاحظه شاخصهای آماری این شرکت در تولید حق بیمه، کاهش ضرایب و نسبت های خسارت و کسب بازدهی حداکثری در سرمایه گذاری ها خبر داد.

دکتر رضایی با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش هدفمند و راهبری هوشمندانه در حوزه های مختلف فنی، مالی و سرمایه گذاری ها، نتایج و دستاوردهای مطلوبی بویژه طی ۷ ماهه سال ۹۹ حاصل شده، افزود: بیمه ایران در این مدت رشد قابل ملاحظه ای در تولید حق بیمه، کاهش ضرایب و نسبت های خسارت، کسب بازدهی حداکثری در سرمایه گذاری ها، ارتقاء شاخص نقدینگی، رشد مانده و سود عملیاتی داشته است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، به مناسبت هشتاد وپنجمین سالروز تاسیس بیمه ایران مراسمی با حضور با حضور آقایان دکتر رضایی مدیرعامل، تاجدار رییس و اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی بیمه ایران بصورت ویدئوکنفرانس با مراکز استانهای کشور در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد.

مدیرعامل بیمه ایران در این مراسم، ۱۵ آبان را روزی نام آشنا و تاریخی در گستره فعالیت های اقتصادی بویژه صنعت بیمه برشمرد و تاکید کرد : در۱۵ آبان ۱۳۱۴ با تأسیس بیمه ایران ، رویداد تاریخی بزرگی در اقتصاد کشور شکل گرفت ومهمترین ثمره آن، تأمین امنیت و آرامش مردم ایران  بود که بیمه ایران این مسئولیت بزرگ را عهده دار گردید.

دکتر رضایی افزود : حضور درخشان بیمه ایران در کنار مردم، فعالان اقتصادی و تولیدی و مراکز بزرگ زیربنایی کشور در فراز و نشیب های تاریخی همراه با اقداماتی مبتکرانه، علاوه بر جلب اعتماد عمومی، فرهنگ بیمه را به مثابه ابزاری نو ظهور در اقتصاد کشور نهادینه و با کارکردهای بنیادین نقش محوری بر ثبات و ایجاد امنیت اقتصادی به عنوان اولین شرکت بیمه ایرانی به خوبی ایفاء نموده است، به نحوی که با فعالیت گسترده و فراگیر در عرصه خدمات رسانی بیمه ای، در حافظه اجتماعی مردم ایران حک و پرآوازه شده است.

مدیرعامل بیمه ایران خاطرنشان کرد : کارکنان، کارشناسان، مدیران، نمایندگان و شبکه فروش پرتلاش، پیشکسوتان بیمه ایران  در طول این مدت ، با کار و خدمات صادقانه و خالصانه ، برای اعتلای نام شرکت و توسعه همه جانبه آن،تلاش زیادی کرده اند ودر این راه  با همدلی، صمیمیت در جهت خدمت صادقانه به مردم و همراهی و حمایت همه جانبه از آنان، این شرکت را به این جایگاه رفیع رسانده اند تا همچنان خوشنام وپر آوازه باشد.

سید رسول تاجدار رئیس هیات مدیره بیمه ایران نیز دراین جلسه گفت : بیمه ایران مانند دیگر بخش‌های اقتصادی کشور، متاثر از فراز و نشیب‌های ناشی از بروز بیماری کرونا وشرائط تحریم بر اساس استراتژی های مناسب در جهت  تامین امنیت وآرامش مردم وفعالان اقتادی کشور حرکت کرده  وماندگاری آن در طول مدت فعالیتش نشانگر اعتماد مردم به این شرکت بوده بنابراین با این پشتوانه تلاش خواهیم کرد با تکیه بر نیروی انسانی متعهد ،متخصص و تلاشگر بیمه ایران در عرصه بیمه گری وسرمایه گذاری به عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی در کنار سایر بازارهای مالی و اقتصادی، نقشی کلیدی در توسعه‌ اجتماعی اقتصادی کشور عزیزمان ایفا نماییم.

سید ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره در ادامه این جلسه اظهار داشت :در سخت ترین شرائطی که سال گذشته با آن مواجه بودیم توانستیم بهترین نتایج را رقم بزنیم وامیدوارم با بهره گیری از ظرفیت های شرکت در حد توان وآنگونه که شایسته است سالروز تاسیس بیمه ایران را تبدیل به عید بیمه ایران کنیم ،چرا که روزی که احساس کنیم برآیند کار ما التیامی برای کاهش فشارها وسختی های مردم در مواجهه با بحران ها وحوادث طبیعی ،بیماری ها وسایر مشکلات آنان باشد ،آن روز دیپلماسی عقلانی ما متناسب با هدف گذاری تاسیس شرکت بیمه ایران شده ودر واقع برای ما عید خواهد بود.

محمد مهدی اعلایی دیگر عضو هیات مدیره نیز گفت :وقتی شرکتی با قدمت بیمه ایران به این درجه از پختگی وکهنسالی میرسد طبیعتا در کنار افتخاراتی که ایجاد می کندمسئولیت های بزرگی نیز بر عهده خواهد داشت واین موضوع مسئولیت مدیران را سنگین تر می کند که متناسب با نام وآوازه آن حرکت کنند.

وی درایت ،اعتدال،اندیشه ورزی ورفتار عالمانه را از انتظارات خود از مدیران شرکت دانست وتاکید کرد :باید نقاط ضعف وقوت خود را بهتر بشناسیم تا به واسطه رفتار ها وتصمیمات ما شرائط نامطلوبی برای شرکت بوجود نیاید.

در این مراسم همچنین گزارشی از نحوه انتخاب کارکنان نمونه شرکت و نتایج ارزیابی عملکرد ۶ ماهه واحدهای اجرایی ارائه و همچنین از معماری جدید سایت شرکت سهامی بیمه ایران رونمایی شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید