آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

در بازدید دبیرکل سندیکا ازبیمه میهن عنوان شد : فصل جدید همکاری دربازار بیمه

مثلث مالی : دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران دربازدید از شرکت بیمه میهن گفت : دکتر مصطفوی از مدیران متعهد و ارزشمند صنعت بیمه است و با تداوم و استمرار مدیریت ایشان در بیمه میهن، این شرکت به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران دربازدید از شرکت بیمه میهن گفت : دکتر مصطفوی از مدیران متعهد و ارزشمند صنعت بیمه است و با تداوم و استمرار مدیریت ایشان در بیمه میهن، این شرکت به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمه میهن؛ شرکت بیمه میهن امروز میزبان دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بود و مسوولان دو مجموعه در دیدارِ صمیمانه، به بحث و تبادل نظر در زمینه مسائل جاری صنعت بیمه پرداختند.
در این دیدار که ابراهیم حمیدی رئیس هیأت مدیره بیمه میهن نیز حضور داشت، دکتر سیدمحمد کریمی ضمن تبریک انتصاب دکتر مصطفوی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت بیمه میهن، اظهار داشت که این انتخاب برای مجموعه میهن پربرکت و نویدبخش اقدامات ارزشمندی است و سندیکای بیمه گران نیز با قدرت حمایت های لازم را از این مجموعه معظم به عمل خواهد آورد.
دبیر کل سندیکای بیمه گران با تشریح فعالیت های جاری و برنامه های در دست اقدام سندیکای بیمه گران، ارتباط و تعامل با بیمه مرکزی و بدنه صنعت بیمه، نهادها و دستگاه های مختلف را با هدف تبیین اهداف کلان صنعت بیمه و پیگیری مطالبات این صنعت، از اهم برنامه های این دوره سندیکای بیمه گران خواند و از استمرار این همکاری ها خبر داد.
دکتر مصطفوی مدیرعامل بیمه میهن نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور گرم دبیرکل سندیکای بیمه گران در بیمه میهن، اقدامات او در بازدید از شرکت های بیمه و تعامل و ارتباط با نهادها و دستگاهای مختلف را سازنده و دلگرم کننده دانست و گفت: حضور دکتر کریمی در رأس سندیکای بیمه گران فصل نوینی از فعالیت های جدی این نهاد تأثیرگذار گشوده است و این حرکت ها ارزشمند و موجب تقویت همکاری های دوجانبه و نوید بخش آینده ای درخشان برای صنعت بیمه است و بر تداوم این همکاری ها تأکید کرد.
در این نشست صمیمانه، طرفین بر افزایش تعاملات فی مابین در راستای بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف و مأموریت های صنعت بیمه تأکید کردند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید