آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

درخواست بانک جهانی برای تمدید تعلیق بدهی کشورها تا پایان ۲۰۲۱

دیوید مالپاس، رئیس گروه بانک جهانی از گروه 20 خواست تا طرح تعلیق بدهی کشورهای فقیر را تا پایان سال 2021 تمدید کند و این امر را یکی از مهمترین فاکتورهای تقویت بهبود اقتصاد جهانی دانست.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : دیوید مالپاس، رئیس گروه بانک جهانی از گروه ۲۰ خواست تا طرح تعلیق بدهی کشورهای فقیر را تا پایان سال ۲۰۲۱ تمدید کند و این امر را یکی از مهمترین فاکتورهای تقویت بهبود اقتصاد جهانی دانست.

مالپاس طی اظهاراتی در نشست مجازی وزرای اقتصاد و روسای بانک های مرکزی کشورهای عضو گروه ۲۰ گفت: من از شما می خواهم که تا پایان سال ۲۰۲۱ زمان بندی طرح تعلیق خدمات بدهی را تمدید کنید و متعهد شوید که این ابتکار را تا حد امکان گسترده تر کنید.

رئیس بانک جهانی گفت: ما در مدت زمان کوتاهی با این طرح پیشرفت زیادی داشته ایم ، اما باید کارهای بیشتری انجام شود. مالپاس در ادامه تأکید کرد که بیماری همه گیر کرونا باعث “عمیق ترین رکود جهانی در دهه های اخیر” شده و ممکن است از نظر تأثیر اقتصادی بی سابقه باشد.

وی گفت: فقر در کشورهای فقیر به سرعت در حال افزایش است، متوسط درآمد رو به کاهش و رشد بسیار منفی شده است. بار بدهی که در حال حاضر برای بسیاری از کشورها وجود دارد به سطح بحران افزوده است. رئیس بانک جهانی همچنین از کشورهای عضو گروه ۲۰ خواست تا “درهای مشورت” را برای تعلیق بدهی های دو جانبه رسمی و تجاری فقیرترین کشورها را باز کند.

منبع : تسنیم

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید