آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

درجشنواره فروش بیمه های زندگی کارآفرین اعلام شد / کسب ۱۱۶ میلیارد تومان سود خالص در نیمه امسال

مثلث مالی : مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره فروش بیمه های زندگی در نیمه اول سال 1399 بیمه کارآفرین پنجشنبه گذشته در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد. دراین مراسم که به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد ، مدیرعامل، معاونین و تعداد محدودی از مدیران ستادی و شعبه تهران مرکزی در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی تهران و حدود 2009 نفر از همکاران و شبکه فروش از سراسر کشور به صورت آنلاین حضور داشتند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره فروش بیمه های زندگی در نیمه اول سال ۱۳۹۹ بیمه کارآفرین پنجشنبه گذشته در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.
دراین مراسم که به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد ، مدیرعامل، معاونین و تعداد محدودی از مدیران ستادی و شعبه تهران مرکزی در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی تهران و حدود ۲۰۰۹ نفر از همکاران و شبکه فروش از سراسر کشور به صورت آنلاین حضور داشتند.
علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ضمن تبریک موفقیت به بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان در کل کشور در این دوره از جشنواره فروش و تحقق بودجه اظهار امیدواری کرد که این تلاش و همدلی بیشتر از قبل موجب درخشش بیمه کارآفرین را در صنعت بیمه فراهم نماید.
در ادامه این مراسم محمد حیدری مدیرعامل شرکت ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه اعضای خانواده بزرگ بیمه کارآفرین، هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از زحمات همه همکاران و شبکه فروش در کسب موفقیت های شرکت دانست.
وی افزود:«شرکت بیمه کارآفرین دستاوردهای ارزشمندی را در شش ماهه اول سال کسب کرده است که از جمله آن کسب ۱۱۶ میلیارد تومان سود خالص شرکت با وجود تمام مشکلات و سختی های موجود کشور و احتساب ۳۰ درصد سود مشارکت برای بیمه گذاران عمر را میتوان برشمرد.»
مدیرعامل بیمه کارآفرین افزود:«در حوزه خلق محصول جدید در بیمه های زندگی و درمان موفق بوده ایم و برای سال آینده محصولات جدیدی به بازار عرضه خواهیم کرد.»
وی ضمن تقدیر از مشارکت شعب و نمایندگان در امور شرکت به ویژه جشنواره فروش از آنها خواست تا با توجه ویژه به رویکردهای نوظهور در حوزه الکترونیک توانمندی های لازم برای ورود هرچه بیشتر به این عرصه را کسب نمایند.
درپایان این همایش از نمایندگان برتر فروش در کل کشور و شعبه مرکزی تهران با اهدا تندیس و جوایز نفیس تقدیر به عمل آمد. / روابط عمومی بیمه کارآفرین


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید