آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

خدمات ویژه بیمه دی به جانبازان ۷۰ درصدی

مثلث مالی : معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دی از تسهیلات ویژه طراحی شده برای بیمه شدگان خاص جامعه ایثارگری شرکت خبر داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دی از تسهیلات ویژه طراحی شده برای بیمه شدگان خاص جامعه ایثارگری شرکت خبر داد.

سجاد رامندی معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دی با اشاره به قرداد بیمه درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران از طراحی تسهیلات ویژه به بیمه شدگان خاص این قرارداد از جمله جانبازان ٧٠ درصد خبر داد و افزود، این تسهیلات شامل مواردی است از قبیل، راه اندازی سامانه مشاوره پزشکی تلفنی همزمان با شیوع بیماری کرونا برای گروه های خاص بیمه شدگان از قبیل جانبازان معزز ۷۰ درصد و شیمیایی حاد و متوسط، همچنین خارج شدن این عزیزان از صف انتظار پاسخگویی تلفنی، به نحوی که اگر با مرکز ارتباط بیمه دی به شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرند مستقیماً و در کوتاه ترین زمان به کارشناسان بیمه ای متصل خواهند شد.

رامندی در ادامه افزود: والدین معزز شهدا و جانبازان ۷۰ درصد از لحاظ ریسک ابتلا به کرونا مورد پایش سلامت قرار خواهند گرفت. همچنین در سامانه درمان شرکت سطح بندی مشتریان انجام خواهد شد و خدمات ویژه از قبیل تسریع پرداخت خسارت، دریافت پوشش های بیشتر، حذف صف انتظار در مراکز درمانی برای پذیرش و ارایه خدمات ویژه در مراکز درمانی به این گروه ها مد نظر قرار گرفته است.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیان کرد: از این میان سامانه مشاوره پزشکی و صف انتظار به طور کامل راه اندازی شده و هم اکنون در حال خدمت رسانی به این عزیزان است. علاوه بر این پرداخت هزینه های درمانی ایشان خارج از پرداخت‌های بنیاد و در اسرع وقت انجام می شود. وی در پایان اضافه کرد: برخی از هزینه های خارج از تعهد ایشان در بیمارستان ها تحت پوشش قرار خواهد گرفت و در ضمن تسهیلاتی در خصوص دریافت دارو این گروه ارائه می شود تا تامین دارو برای این قشر معزز تسهیل گردد.

منبع : روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید