آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تقدیر معاون وزیر اقتصاد از بانک پارسیان

مثلث مالی : معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از همکاری بانک پارسیان در پذیره نویسی واحدهای صندوق " واسطه گری مالی یکم" تقدیرکرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از همکاری بانک پارسیان در پذیره نویسی واحدهای صندوق ” واسطه گری مالی یکم” تقدیرکرد.

عباس معمارنژاد در متن لوح تقدیری که خطاب به مسعود پشم چی، معاون فناوری های نوین مالی و اطلاعاتی بوده، همکاری بانک پارسیان از طریق درگاه های حضوری و غیرحضوری در این پذیره نویسی را علاوه بر مشارکت آحاد مردم، عمق دهی به بازار سرمایه و تحقق هدف اولیه ایجاد این صندوق که همانا مردمی کردن اقتصاد بوده عنوان کرد. در اجرای جزء (۲) بند (الف) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و مصوبات هیأت وزیران در این زمینه، وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران از طریق پذیره نویسی، باقی مانده سهام خود در بانک های ملت، تجارت و صادرات ایران و بیمه های البرز و اتکایی امین را واگذار کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید