آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تقدیر رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد از طرح «فرشتگان سلامت» بانک آینده

مثلث مالی : بیمارستان شهید صدوقی یزد از اقدام بانک آینده، در خصوص ارائه تسهیلات با شرایط آسان و سریع به کادر درمان فعال در سراسر کشور، با عنوان طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، قدردانی کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بیمارستان شهید صدوقی یزد از اقدام بانک آینده، در خصوص ارائه تسهیلات با شرایط آسان و سریع به کادر درمان فعال در سراسر کشور، با عنوان طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، قدردانی کرد.

در این پیام تقدیر آمده است: “بدین‌وسیله لازم می‌دانم به نمایندگی از کادر درمان بیمارستان شهید صدوقی یزد از عنایت و توجه جناب‌عالی (دکتر فطانت مدیرعامل بانک آینده) در پرداخت تسهیلات به مدافعان سلامت کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.”

دکتر حسین سلیمانی رئیس بیمارستان، هم‌چنین از همکاری صمیمانه همه همکاران شعبه یزد – خیابان صفاییه قدردانی کرد.
طرح حمایت از فرشتگان سلامت بانک آینده از اسفند ۱۳۹۹، با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با همه‌گیری بیماری کرونا و در قالب اعطای تسهیلات خرد با شرایط آسان و نرخ ویژه برای کادر درمانی کشور، طراحی و عملیاتی شد.

طی این طرح، تسهیلاتی به‌مبلغ ۲۰۰ (دویست) میلیون ریال به ازای هر فرد، با نرخ ۱۵ (پانزده) درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه (با اقساط ماهیانه)، به‌صورت مستقیم به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.
پرداخت این تسهیلات بدون نیاز به هیچ‌گونه ضامن و تنها در قبال صدور معرفی‌نامه گروهی و نامه تعهد کسر از حقوق از سوی واحد درمانی، امکان‌پذیر خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، تماس بگیرید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید