آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تغییر را باید پذیرفت / باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین یک استارت آپ است

مثلث مالی : محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین درباره تحولات این شرکت در راستای توسعه خدمات دیجیتال گفت : بیمه کارآفرین همسو با تحولات بازار ، باشگاه مشتریان کارآفرین را راه اندازی کرده که خود یک استارت آپ است و نه تنها برای شبکه فروش تهدید نیست بلکه فرصت تازه ای است که بربستر اینترنت، مکان و زمان حذف و نمایندگان می توانند دراین بستربه صورت آنلاین در هرساعتی و درهرکجا بیمه نامه صادر کنند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین درباره تحولات این شرکت در راستای توسعه خدمات دیجیتال گفت : بیمه کارآفرین همسو با تحولات بازار ، باشگاه مشتریان کارآفرین را راه اندازی کرده که خود یک استارت آپ است و نه تنها برای شبکه فروش تهدید نیست بلکه فرصت تازه ای است که بربستر اینترنت، مکان و زمان حذف و نمایندگان می توانند دراین بستربه صورت آنلاین در هرساعتی و درهرکجا بیمه نامه صادر کنند.

حیدری با بیان اینکه ورود استارت آپ ها بازار بیمه را تغییر کرده است ، گفت : اما نمایندگان بیمه نیز باید بپذیرند زمانه تغییر کرده است ، فروش خدمات دیگر نیازمند ساختمان های بلند و شعب نیست و استارت اپ ها می توانند صدور بیمه نامه را با تسهیل بیشتری انجام دهند . رشته های بیمه بدنه خودرو ، آتش سوزی و غیره درقالب این استارت اپ با حذف کاغذ ارایه می شود .

وی با اشاره به اینکه درسیستم باشگاه مشتریان کارآفرین اطلاعات وارد سیستم  و به سند تبدیل ، پیشنهاد بیمه ارایه و بیمه نامه صادرمی شود ، افزود : علاقه مند به همکاری با استارت آپ های موجود بودیم اما صلاح دیدیم بهتراست خود کارآفرین استارت آپی داشته باشد که درقالب باشگاه مشتریان عملیاتی شد و موجب سرعت عمل می شود و به هیچ وجه جای چالش نیست .

حیدری درپاسخ به این پرسش که  ” آیا به عنوان مدیرعامل بیمه کارآفرین همان سیاست توسعه ای بیمه های زندگی که از ابتدا توسط مدیرعامل قبلی اجرا شد ، را دنبال می کند ؟ ” یادآورشد : بیمه ، پدیده ای وارداتی است ، باید برای فعالیت الگوی های جهانی را سرلوحه برنامه ها قرارداد، اینک ۵۰ درصد پرتفوی شرکت بیمه های عمر است و بیمه کارآفرین همان سیاست محصول محوری و توسعه بیمه های زندگی را ادامه می دهد.

حیدری متذکر شد :  ادامه این روند گذشته به دلیل نیاز بازار به بیمه های عمر و تجهیزکارافرین به زیرساخت های مورد نیاز است . کارآفرین شبکه ای که توان عرضه این خدمت را داشته باشد ، دارد. درعین حال فاصله ضریب نفوذ بیمه درکشورمان با عدد بین المللی فاصله دارد و جای کار بسیار هست ، بنابراین همه اتفاقات به نفع این حوزه است و بیمه کارآفرین هم درهمین مسیر گام برمی دارد .  

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید