آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تسهیلات ۶۷ هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به فعالان اقتصادی

مثلث مالی : بانک ملی ایران در دو ماه نخست امسال بیش از 67 هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب مشارکت مدنی به صاحبان بنگاه ها و فعالان اقتصادی اعطا کرده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بانک ملی ایران در دو ماه نخست امسال بیش از ۶۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب مشارکت مدنی به صاحبان بنگاه ها و فعالان اقتصادی اعطا کرده است.

با تسهیلات مشارکت مدنی ضمن تضمین موفقیت کسب و کار، راهی مطمئن برای توسعه فعالیت های تولیدی، بازرگانی و خدماتی پیش روی اشخاص حقیقی و حقوقی خواهد بود. اشخاص در قالب این تسهیلات، برای ایجاد، توسعه، تکمیل و نوسازی واحدهای تولیدی اعم از صنعتی، معدنی، کشاورزی، مسکن و همچنین توسعه امور وارداتی و صادراتی خود طرف معامله بانک قرار می گیرند. در این تسهیلات سهم الشرکه نقدی یا غیرنقدی متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی، به نحو مشاع و به منظور انتفاع طبق قرارداد با بانک، تقسیم می شود. بانک ملی ایران در دو ماه نخست امسال بالغ بر یک شش و ۱۵۸ فقره تسهیلات مشارکت مدنی به ارزش ۶۷ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است. همچنین این بانک در مدت مذکور، ۹۱ هزار و ۹۰۸ فقره تسهیلات در قالب عقود اسلامی پرداخت کرده است که ارزش ریالی این تسهیلات به ۱۵۱ هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال بالغ می شود.

منبع : روابط عمومی بانک ملی ایران

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید