آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

تحقق ۲۵.۵ درصد سود قطعی بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نوین

مثلث مالی : شرکت بیمه نوین نرخ سود قطعی تخصیص یافته به اندوخته بیمه‌نامه‌های عمر انفرادی در سال ۱۳۹۹ را ۲۵.۵درصد اعلام کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه نوین نرخ سود قطعی تخصیص یافته به اندوخته بیمه‌نامه‌های عمر انفرادی در سال ۱۳۹۹ را ۲۵.۵درصد اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، این شرکت در پایان سال مالی  ۱۳۹۹، نرخ سود قطعی ۲۵.۵ درصدی را برای بیمه‌نامه‌های عمر انفرادی خود محقق و در اندوخته بیمه‌نامه‌های بیمه‌گذاران خود در قالب سود مشارکت در منافع اعمال کرده است. 

بر اساس این گزارش، استمرار بیش از ۱۱ سال پرداخت سود مشارکت در منافع بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری یکی از اهدافی است که در شرکت بیمه نوین همواره مدّنظر بوده و تحقق یافته است. 

بیمه‌های زندگی بیمه نوین که سهم ۳۰ درصدی را در پرتفوی سه ماهه این شرکت به خود اختصاص داده، از جمله محصولاتی است که با استراتژی بینش کل‌نگر و توجه به دو بعد سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات بیمه‌ای بر اساس نیازهای روز بیمه‌گذاران طراحی شده و بنابراین هر ساله علاوه بر تحقق سود مشارکت در منافع بیمه‌های عمر، پوشش‌ها و طرح‌های بیمه‌ای آن نیز بازنگری می‌شوند. 

گفتنی است، تمامی اطلاعات بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین از جمله نرخ هر ساله سود مشارکت در منافع در پایگاه تخصصی بیمه‌های زندگی این شرکت به آدرس https://life.novininsurance.com قابل مشاهده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید