آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

رشد چشمگیر ۳۶۲ درصدی سود انباشته صنعت بیمه / بیمه پاسارگاد در صدر جدول

مثلث مالی : شرکت های بیمه در سال گذشته توانستند دو هزار ۱۱۸ میلیارد تومان سود انباشته تولید کنند که نسبت به سال قبل از آن رشد چشمگیر ۳۶۲ درصدی را ثبت کردند .شرکت بیمه پاسارگاد در صدر جدول سود انباشته شرکت های بیمه قرار دارد ،به طوری که به تنهایی ۲۵.۶۳ درصد کل سود انباشته تولید شده به این شرکت تعلق دارد . بیمه پاسارگاد در سال 1397 نیز ۲۶۰ میلیارد تومان سود انباشته ثبت کرده بود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت های بیمه در سال گذشته توانستند دو هزار ۱۱۸ میلیارد تومان سود انباشته تولید کنند که نسبت به سال قبل از آن رشد چشمگیر ۳۶۲ درصدی را ثبت کردند .شرکت بیمه پاسارگاد در صدر جدول سود انباشته شرکت های بیمه  ،به طوری که به تنهایی ۲۵.۶۳ درصد کل سود انباشته تولید شده به این شرکت تعلق دارد . بیمه پاسارگاد در سال ۱۳۹۷ نیز ۲۶۰ میلیارد تومان سود انباشته ثبت کرده بود. بیمه دی در رتبه دوم قرار دارد .

بدین ترتیب سهم شرکت های بیمه از سود انباشته صنعت بیمه کشور به این شرح است : بیمه پاسارگاد – دی – کوثر- آسیا – تجارت نو – البرز- سامان – پارسیان – ملت – کارآفرین – معلم – نوین – سرمد – دانا – خاورمیانه – سینا – تعاون – حکمت – حافظ – آرمان- میهن – رازی .

یاد آورمی شود : بیمه رازی درسال ۹۸ موفق شد به سود برسد و به این ترتیب این شرکت توانسته زیان ۲۲۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریالی‌اش در نیمه نخست سال ۹۷ را به سود ۲۴۹ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریالی تبدیل کند و سهامداران این شرکت بیمه‌ای که در پایان تابستان سال ۹۷ به ازای هر سهم با ۱۱۴ ریال زیان مواجه بودند ، شاهد تبدیل این زیان به سود ۱۲۵ ریالی باشند.

بر اساس گزارش های دریافتی، بررسی صورت های مالی ۲۳ شرکت بیمه در سال گذشته نشان می دهد تنها یک شرکت بیمه  در سال گذشته سود آور نبوده  و ۲۲ شرکت سود شناسایی شد اما برای ۵ شرکت زیان انباشته ثبت کردند .

سود انباشته این ۲۳ شرکت بیمه در سال ۱۳۹۷ ، ۵۸۵ میلیارد تومان بود که نزدیک به نیمی از این سود متعلق به شرکت بیمه پاسارگاد بود و این شرکت سود انباشته خود را در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال قبل از آن ‌، ۱۲۵ درصد افزایش داده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید