آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه سامان در پله نخست «توانگری مالی» ایستاد / برای هشتمین سال پیاپی

مثلث مالی : سطح توانگری مالی شرکت بیمه سامان برای هشتمین سال متوالی در بالاترین میزان ممکن تثبیت شد. بر اساس اعلام بیمه مرکزی و پس از بررسی صورت های مالی سال گذشته شرکت، نسبت توانگری مالی بیمه سامان عدد " 101 " محاسبه شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : سطح توانگری مالی شرکت بیمه سامان برای هشتمین سال متوالی در بالاترین میزان ممکن تثبیت شد. بر اساس اعلام بیمه مرکزی و پس از بررسی صورت های مالی سال گذشته شرکت، نسبت توانگری مالی بیمه سامان عدد ” ۱۰۱ ” محاسبه شد.
بر این اساس بیمه سامان همواره تلاش دارد تا با مدیریت صحیح و علمی دارایی ها و تعهدات خود نسبت توانگری مالی را در بهترین وضعیت حفظ نماید. سطح توانگری مالی بیمه سامان برای سال ۱۳۹۹ معادل «یک» اعلام شده است.

شرکتهای بیمه در اجرای مقررات مصوب شورای عالی بیمه (آیین نامه شماره ۶۹) موظفند توانگری مالی خود را پس از حسابرسی صورت های مالی سالانه، محاسبه و همراه اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی به بیمه مرکزی ارسال کنند. بیمه مرکزی سپس این گزارش را بررسی و نظر خود را درباره توانگری مالی اعلام می کند.

شرکتهایی که در سطح «یک» توانگری قرار دارند، از توانایی کافی جهت ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گذاران و صاحبان حقوق آنها برخوردارند و یکی از اقدامات فنی در راستای حفظ و توسعه توانگری مالی یک شرکت بیمه است.
سطوح نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه در پنچ سطح زیاد به کم دسته بندی میگردد و بیمه سامان تاکنون در بهترین سطح یعنی بالاتر از ۱۰۰ قرار داشته است که نشان از وضعیت با ثبات ، قابل اعتماد و اتکا درحوزه مدیریتی این شرکت دارد.

منبع : روابط عمومی شرکت بیمه سامان

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید