آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه رازی ۱۰ روزه کارمزد نمایندگانش را می پردازد

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه رازی گفت : ظرفیت صندوق نمایندگان دو برابر شد . به تعبیری بیش از مبلغ کارمزد برای نماینده جریان نقدی ساختیم و همچنین کارمزد را هم ۱۰ روزه پرداخت خواهیم کرد .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه رازی گفت : ظرفیت صندوق نمایندگان دو برابر شد . به تعبیری بیش از مبلغ کارمزد برای نماینده جریان نقدی ساختیم و همچنین کارمزد را هم ۱۰ روزه پرداخت خواهیم کرد .

بیمه رازی اعلام کرد، مدیرعامل بیمه رازی در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان بیمه رازی در فضای مجازی ، بلافاصله پاسخگو شد و دستور پیگیری داد.

 جباری در پاسخ به سوال یک نماینده در گروه نمایندگان پیرامون تسویه صندوق های نمایندگان در کرونا ، خواستار حمایت از شبکه فروش بودم و بیمه رازی به عنوان پیشرو و اولین شرکتی است که در جهت حمایت عملی از شبکه فروش اقدام کرده است.

 وی تصریح کرد : ما ظرفیت صندوق نمایندگان را دو برابر کرده ایم .به تعبیری بیش از مبلغ کارمزد برای نماینده جریان نقدی ساختیم و همچنین انشالله کارمزد را هم ۱۰ روزه پرداخت خواهیم کرد . ضمنا از معاونین خواسته ام برای پرتفوی های بزرگ سیستم را طوری تنظیم کنند که کارمزد به محض وصول حق بیمه پرداخت شود.

علی جباری افزود :شرکت بیمه رازی به جهت حمایت از شبکه فروش خود در سه ماه گذشته چندین اقدام صورت داده است: اول آنکه پرداخت سود مشارکت در منافع به شبکه فروش برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت صورت پذیرفته است.

دوم اینکه ؛ افزایش صندوق نمایندگان در دو بعد مهلت تسویه و مبلغ صندوق با اعتباری بیش از دویست و پنجاه میلیارد ریال و با مهلت متوسط یک ماهه به شبکه تزریق شده است.

و سومین اقدام ؛ تصویب بودجه وام‌های مشارکت در تبلیغات، وام خرید دفتر، مشارکت در طرح های بازاریابی و سایر طرح ها با عناوینی متنوع و با رویکرد حمایت هرچه بیشتر از شبکه فروش.

چهارمین اقدام ؛ تصویب بودجه آموزش و توسعه کیفی فروش و توجه ویژه‌ای که به توانمندسازی نمایندگان در سال جاری خواهد شد.

مدیر عامل بیمه رازی افزود : ضمنا تاکید می نمایم که قبلا از مدیریت شبکه فروش و راهبری بازار خواسته ام شرایط بازار و رقابت را بررسی نمایند و علاوه بر موارد فوق برنامه و طرح های دیگری که در حمایت از نمایندگان باشد پیشنهاد دهند ..

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید