آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه درتقویم تاریخ / انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه دربوته نقد / آیا جایگاه انجمن تضعیف شده ؟

مثلث مالی : 29 آبان ماه 1391 خبری با تیتر " حرفه‌ای‌ها در انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه" منتشرشد. خبری که درآن آمده بود ، تعدادی از افراد با سابقه و صاحب نظر در صنعت بیمه با هدف توسعه و پیشرفت این صنعت تصمیم گرفتند تا انجمنی حرفه‌ای را تاسیس کنند و سید مهدی علوی، محمدجواد سهامیان مقدم ، سید محمد آسوده، علی ضیایی، غلامعلی ثبات، نصراله طهماسبی، غلامعلی غلامی و مسعود حجاریان به عنوان هیات موسس معرفی شدند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۱ خبری با تیتر ” حرفه‌ای‌ها در انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه” منتشرشد.

خبری که درآن آمده بود ، تعدادی از افراد با سابقه و صاحب نظر در صنعت بیمه با هدف توسعه و پیشرفت این صنعت تصمیم گرفتند تا انجمنی حرفه‌ای را تاسیس کنند و سید مهدی علوی، محمدجواد سهامیان مقدم ، سید محمد آسوده، علی ضیایی، غلامعلی ثبات، نصراله طهماسبی، غلامعلی غلامی و مسعود حجاریان به عنوان هیات موسس معرفی شدند.

درآن خبر، اهداف بزرگی مانند ، صیانت از نقش و جایگاه صنعت بیمه، همکاری با دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد ، همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های ترویجی، آموزشی، فرهنگی ، همکاری با مراجع قانونگذار و سازمان‌های تنظیم قوانین و مقررات مربوط به صنعت بیمه، بررسی و اعلام نظر نسبت به پیش نویس طرح‌ها، لوایح و مقررات بیمه‌ای در جریان تنظیم و تصویب، حمایت حرفه‌ای از فعالان صنعت بیمه و همکاری با شرکت‌های بیمه جهت ارتقای سطح مدیریت حرفه‌ای و حاکمیت شرکتی در دستور کار انجمن قرارداشت .

امروز ۹ سال از آن تاریخ گذشته و عملکرد آن در بوته نقد قرار گرفته است . به راستی انجمن حرفه ای که دو محور اصلی توسعه منابع انسانی و اصلاح فضای کسب و کار را دنبال می کرد ، چقدر در انجام ماموریت خود موفق بوده است ؟

برخی از کارشناسان بیمه دررومی که روزگذشته در کلاب هاوس برگزارشد، با طرح انتقاداتی گفتند : آنجمن قوی وبا سرعت کار خود را شروع کرد اما چندی است درسکوت است و از اهداف خود منحرف شده است.

دراین روم گفته شد ، انجمن حرفه ای صنعت بیمه با الگو برداری از چارتر لندن کار خود را آغاز کرد اما نتیجه بدست آمده با برنامه متفاوت است و اعطای رتبه صلاحیت حرفه ای تاثیری بر آینده کاری کارکنان صنعت بیمه نداشته است ؟    

نظر شما دراین باره چیست؟ …

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید