آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه دانا ۶۴ هزار بازنشسته صندوق فولاد را بیمه کرد

مثلث مالی : شرکت بیمه دانا بازنشستگان موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد را تحت پوشش خدمات درمانی و بیمه‌ای خود قرار داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه دانا بازنشستگان موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد را تحت پوشش  خدمات درمانی و بیمه‌ای خود قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و روسای شعب این شرکت با مدیران و مسوولان کانون‌های استانی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد که در تالار اجتماعات ساختمان سعدی برگزار شد، قرارداد همکاری‌های بیمه‌ای بین طرفین امضا و رد و بدل شد.

طبق این قرارداد، بیش از ۶۴هزار نفر از بازنشستگان این صندوق تحت پوشش بیمه‌های درمان، و عمر و حادثه گروهی بیمه دانا قرار گرفتند.

در این مراسم که به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر برای اجرایی شدن قرارداد همکاری برگزار شد، عباس عمران پور معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش بیمه دانا، نور علی نوری مدیر بیمه‌های درمان و یداله عبدالمالکی مدیر بیمه‌های عمر و حوادث گروهی بیمه دانا و دکتر رحیم پور معاون فنی و عملیاتی بیمه‌ای موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد و خانم شجاعی مدیر امور سلامت، درمان و رفاه اجتماعی صندوق حضور داشتند.

در این نشست مسوولان موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد با مرور تاریخچه بیمه دانا و ارائه خدمات مطلوب این شرکت به بیمه‌گذاران، به ویژه در حوزه بیمه درمان، خواستار ارائه خدمات مناسب به بازنشستگان شدند.

در این نشست همچنین رحیم پور با اشاره به اینکه بازنشستگان فولاد به دلیل ماهیت شغل خود دوران دشواری را به لحاظ سلامت سپری می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که همکاری بیمه دانا با این صندوق منشا اثرات مطلوب برای بازنشستگان باشد.

عباس عمران پور معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش بیمه دانا نیز در این جلسه، خدمت به بازنشستگان را موجب خرسندی این شرکت دانست و بر ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به این عزیزان تاکید کرد.

در ادامه این همایش تعدادی از مسوولان کانون استانی موسسه صندوق فولاد، نقطه نظرات و  دغدغه‌‎ها و همچنین انتظارات خود را در جهت خدمات بیمه دانا مطرح  و ابراز امیدواری کردند با نهایی شدن این قرارداد، بهترین نوع خدمت رسانی به بیمه شدگان این صندوق ارائه شود.

همچنین  هریک از  روسای شعب بیمه دانا در این جلسه با اشاره به تجربیات  این شرکت در ارائه خدمات درمانی،  آمادگی خود را برای ارائه بهترین نوع خدمت رسانی به بازنشستگان این صندوق در سطح استان‌ها اعلام کردند.

گفتنی است: در قرارداد منعقد شده مورد اشاره، شعب تهران، اصفهان، سمنان، اهواز،رشت، ساری، گنبد، گرگان، یزد ،کرمان و شاهرود به اعضای این موسسه خدمات درمانی و بیمه‌ای ارائه می‌کنند.

در ادامه این همایش نوری مدیر بیمه‌های درمان ضمن  تشریح خدمات و سوابق بیمه دانا به عنوان اولین شرکت بیمه ‌تخصصی با نیروی انسانی توانمند دراجرای قراردادهای بزرگی مثل بازنشستگی‌کشوری، آموزش و پرورش،کارکنان صنعت آب و برق  و بازنشستگان و شاغلین ذوب آهن وگستردگی مراکز درمانی در سطح کشور، ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری فیمابین بتوانیم بهترین خدمات را به بازنشستگان معزز صندوق ارائه  نماییم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید