آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه ایران در آذربایجان غربی ۱۱۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

مثلث مالی : شرکت بیمه ایران استان آذربایجان غربی خسارت 110 میلیاردی آتش سوزی سردخانه قزل آلما کشاورز را پرداخت کرد. شجاع مدیر کل بیمه ایران استان آذربایجان غربی در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه ایران گفت: هیچ فعالیتی در دنیا اعم از تولیدی، اقتصادی و تجاری ، حمل و نقل و سایر فعالیتهایی که وجود دارد بدون بیمه معنی نداشته و یکی از شاخص های پیشرفت هر کشوری ضریب نفوذ ورشد صنعت بیمه در آن کشور برای پوشش بیمه ای مردم می باشد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه ایران استان آذربایجان غربی خسارت ۱۱۰ میلیاردی آتش سوزی سردخانه قزل آلما کشاورز را پرداخت کرد.

 به گزارش روابط عمومی بیمه ایران استان آذربایجان غربی روز پنج شنبه چهارم شهریور ۱۴۰۰ در جلسه ای با حضور دکتر شهریاری استاندار آذربایجان غربی، صادقی معاون اقتصادی استانداری و شجاع مدیر کل بیمه ایران استان آذربایجان غربی در استانداری چک ۱۱۰ میلیارد ریالی خسارت این حادثه به بیمه گذار تقدیم شد.

شجاع مدیر کل بیمه ایران استان آذربایجان غربی در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه ایران گفت: هیچ فعالیتی در دنیا اعم از تولیدی، اقتصادی و تجاری ، حمل و نقل و سایر فعالیتهایی که وجود دارد بدون بیمه معنی نداشته و یکی از شاخص های پیشرفت هر کشوری ضریب نفوذ ورشد صنعت بیمه در آن کشور برای پوشش بیمه ای مردم می باشد.

وی در ادامه به نقش بیمه های زندگی و اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین اولویت ها در شرکت سهامی بیمه ایران ، موضوع بیمه های زندگی است که از دو جهت به اقتصاد کشور ما کمک می کند، مورد اول اینکه از بدو تولد تا لحظه مرگ افراد جامعه را در مقابل هرگونه حادثه و اتفاقی ،  تحت پوشش قرار می دهد و مورد دیگر تجمیع حق بیمه ها و سرمایه گذاری در پروژه ها و زیر ساختها می باشد که این سرمایه ها در جهت رشد و شکوفائی اقتصادی کشور نقش بسیار بالائی را ایفا می کند.

مدیر کل بیمه ایران استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: معمولا بیمه گذاران به خصوص بیمه گذاران بخش خصوصی اموال و کالای خود را به قیمت روز واقعی بیمه نمی کنند و یا اینکه بدلیل افزایش قیمت نسبت به دریافت الحاقی افزایش سرمایه اقدام نمی کنند و این موضوع باعث می شود تا در زمان بروز حادثه و دریافت غرامت دچار کم بیمه گی شوند.

وی یکی از سیاست های بیمه ایران را پرداخت سریع وبموقع خسارت زیان دیدگان برشمرد وتاکید کرد : بهترین زمان برای جلب  رضایت بیمه گذاران و همچنین مناسبت ترین روش برای بسط و گسترش فرهنگ بیمه ،هنگام رسیدگی و برآورد دقیق و منصفانه خسارت واقعی و پرداخت به موقع خسارت به زیاندیدگان می باشد که این امر یکی ازاهداف و سیاستهای اصلی شرکت بیمه ایران است.

شجاع  در خصوص حق بیمه های بیمه نامه های آتش سوزی گفت : میزان حق بیمه بیمه نامه های آتش سوزی با توجه به پوشش های موجود رقم بسیار پائینی است و شرکت قزل آلما کشاورز با مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال پرداخت حق بیمه امروز چک ۱۱۰ میلیارد ریالی دریافت می کند تا خسارت وارده به سرمایه اش جبران شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از استاندار آذربایجان غربی  در موضوعات بیمه روستائیان و کم بیمه گی ،خواستار تداوم این بیمه نامه و ارسال بخشنامه به بنگاههای اقتصادی و کارخانجات تولیدی از سوی استانداری ، در خصوص موضوع کم بیمه گی  گردید.

در این جلسه دکتر شهریاری استاندار  آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکراز  شرکت سهامی بیمه ایران و با اشاره به نقش بی بدیل و راهبری بیمه ایران در صنعت بیمه، بیمه ایران را تکیه گاهی مطمئن برای فعالیتهای اقتصادی کشور معرفی کرده و خواستار ایفای بیش از پیش نقش راهبری صنعت با ابداع و معرفی بیمه های جدید و مورد نیاز جامعه و همچنین معرفی خدمات بیمه و تشریح عملکرد صنعت بیمه جهت آگاهی مردم دعوت کرد.

 وی همچنین با تشکر از مدیر کل و همکاران بیمه ایران در استان به جهت پرداخت به موقع خسارت در کمترین زمان ممکن  و راه اندازی و بهره برداری شرکت قزل آلما کشاورز اظهار داشت: شرکت های بیمه از نهادهای مهم در بازار سرمایه اند که از طریق پذیرش ریسک های متنوع و همچنین تجهیز و تقویت منابع مالی برای سرمایه گذاری در بازار پول و سرمایه نقش موثری در توسعه اقتصادی کشور دارند.

دکتر شهریاری  افزود: اهمیت صنعت بیمه از آنجا مضاعف می شود که می توان ضمن این که این صنعت را به عنوان یکی از عمده ترین نهادهای توسعه یافتگی کشورها معرفی کرد، بلکه به واسطه نقش پشتیبانی که این صنعت برای سایر منابع ایفا می کند آن را به عنوان یکی از نمادهای توسعه یافتگی کشورها معرفی نمود.

احمدپور مدیر عامل شرکت قزل آلما کشاورز نیز در این جلسه ضمن قدردانی از مدیریت و همکاران و کارشناسان بیمه ایران اظهار داشت: هدف از انتخاب بیمه ایران به عنوان بیمه گر اعتماد و رضایتی است  که نسبت به بیمه ایران به عنوان یک شرکت بیمه دولتی با توان مالی بالا داشتیم و شرکت بیمه ایران اعتماد مارا با پرداخت سریع و به موقع خسارت جبران نمود که این امر باعث بازسازی سریع واحد جهت بهره برداری دوباره گردید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید