آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بیمه آسماری برای هر سهم ۲۸ تومان سود شناسایی کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه آسماری با رعایت حداکثر پروتکل‌های بهداشتی و با حضور 91.73 درصد سهامداران، نماینده بیمه مرکزی، حسابرس، بازرس قانونی و سایر اعضای مجمع در هتل هما برگزار شد، گزارش هیئت‌مدیره درباره عملکرد سال 98 شرکت قرائت شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه آسماری صبح روز سه شنبه ۳۱ تیر ماه با حضور بیش از ۹۱.۷۳ سهامداران برای سال مالی منتهی به ۲۹ / ۱۲ / ۱۳۹۸ برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه آسماری با رعایت حداکثر پروتکل‌های بهداشتی و با حضور ۹۱.۷۳ درصد سهامداران، نماینده بیمه مرکزی، حسابرس، بازرس قانونی و سایر اعضای مجمع در هتل هما برگزار شد، گزارش هیئت‌مدیره درباره عملکرد سال ۹۸ شرکت قرائت شد.

در این گزارش به مواردی ازجمله جایگاه مناسب شرکت بیمه آسماری در صنعت بیمه، مناطق آزاد و اذهان عموم مردم اشاره شد و تعیین سیاست‌های صحیح، اتخاذ تدابیر لازم و به هنگام، کیفیت مطلوب خدمات، تنوع محصولات و شبکه فروش حرفه‌ای به‌عنوان عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت معرفی شد. مدیرعامل شرکت نیز در این جلسه به تشریح اهم دستاوردهای بیمه آسماری در سال گذشته پرداخت و بابیان این‌که مدیریت آگاهانه برافزایش ترکیب پرتفوی بیمه‌ای شرکت از طریق حضور در بازارهای جدید از اقدامات کلیدی سال ۱۳۹۸ بوده است، افزود: گسترش شبکه فروش، مدیریت مؤثر وجوه نقد به‌منظور افزایش سپرده‌گذاری‌ها و پرداخت به‌موقع خسارت‌ها در کنار کاهش نسبت خسارت با انتخاب فنی ریسک‌ها شرایط مطلوبی برای شرکت رقم خورده است.

در ادامه جلسه، بازرس قانونی و حسابرس به قرائت گزارش صورت‌های مالی شرکت پرداخته و تأکید کردند وضعیت مالی شرکت از تمام جنبه‌های بااهمیت، طبق استانداردهای حسابداری به نحو مطلوب ارزیابی می‌گردد. بهنام ایثاری به نمایندگی از سهامداران شرکت بیمه آسماری نیز در این جلسه بابیان این‌که علیرغم همه مشکلات اقتصادی موجود در سال گذشته، مدیریت شرکت توانست به‌خوبی دارایی‌ها را اداره کرده و با انتخاب یک پرتفوی سالم، نسبت خسارت را به‌خوبی کنترل کند، اظهار کرد: تلاش‌های مجموعه مدیریتی شرکت در سال گذشته بسیار قابل‌تقدیر است و امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

به گفته وی باوجود همه‌گیری کرونا در سال جاری، حق بیمه تولیدی بیمه آسماری به میزان قابل‌توجهی افزایش داده داشته و این نشان‌دهنده اهتمام همه عوامل اجرایی و مدیریتی شرکت برافزایش سهم بازار آن است. در ادامه، پیشنهاد تقسیم سود ۷۰ میلیارد ریالی به شکل ۵۰ درصد سود نقدی و ۵۰ درصد مانده در حساب‌های شرکت برای تقویت مالی به رأی گذاشته شد و به تصویب رسید. بر این اساس به هر سهم بیمه آسماری ۱۴۰ ریال سود نقدی تعلق گرفت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید