آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بورس ۹۹ تکرار نخواهد شد / شرکت های بیمه باید به فکر سرمایه گذاری های مشترک باشند

مثلث مالی : مجتبی کاتب رییس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد شامگاه 25 بهمن ماه میهمان برنامه زنده "گفت و گو با مدیران" پایگاه خبری - تحلیلی مثلث مالی بود. کاتب به عنوان جوانترین عضو هیات مدیره صنعت بیمه کشور ، روند فعالیت های بیمه سرمد از سال 96 تا کنون را تشریح کرد. او دراین گفت و گو از اقدامات سرمد برای ایجاد زیرساخت هایی گفت که برای ارایه خدمات و سرویس دهی مناسب به سهامدار بزرگی مانند بانک صادرات ایران لازم بود. گسترش جغرافیایی شعب این بانک به گونه ای است که بیمه گر او هم باید توان ایفای تعهدات خود را داشته باشد .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مجتبی کاتب رییس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد شامگاه ۲۵ بهمن ماه میهمان برنامه زنده “گفت و گو با مدیران” پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی بود.

کاتب به عنوان جوانترین عضو هیات مدیره صنعت بیمه کشورابتدا گفت که اصلا صنعت بیمه را دوست نداشته و با اصرار بانک صادرات ایران پذیرفته عضو هیات مدیره بیمه سرمد باشد ، اما بعد از ورود و آشنایی بیشتر با صنعت بیمه به آن علاقه مند شده و توانسته با تیمی جوان موفقیت های چشمگیری کسب نماید .

او دراین گفت و گو از اقدامات سرمد برای ایجاد زیرساخت هایی گفت که برای ارایه خدمات و سرویس دهی مناسب به سهامدار بزرگی مانند بانک صادرات ایران لازم بود ، گسترش جغرافیایی شعب این بانک به گونه ای است که بیمه گر او هم باید توان ایفای تعهدات خود را داشته باشد و از متمرکز شدن در ستاد فاصله بگیرد .

کاتب یادآورشد : بیمه سرمد به موازات آماده شدن برای ارایه خدمات به سهامداران خود با افتتاح شعبه ، آموزش نمایندگان و بازدید از موسسات بزرگ در استان های کشور توانست ، سهم حق بیمه تولیدی را از دایره سهامداری کاهش دهد و سهم حق بیمه تولیدی از پروژه بانک را از ۷۰ به ۳۰ درصد کاهش دهد.

او دربخشی از گفته هایش درخصوص عضویت در کمیسیون سرمایه گذاری سندیکای بیمه گران ایران گفت : ایده تشکیل کمیسیون سرمایه گذاری را به دبیرکل ارایه دادم و با موافقت اعضا هم روبرو شد ، اما آنچه درنهایت شکل گرفت با برنامه ای که ارایه داده بودم ارتباطی نداشت ، بنابراین به آقای کریمی دبیرکل محترم سندیکا اطلاع دادم که دیگر درجلسات کمیسیون شرکت نخواهم کرد.

کاتب گفت : بورس سال ۹۹ سال آینده تکرار نخواهد شد و صنعت بیمه باید برای سرمایه گذاری های سال های آتی خود را آماده نماید ، شرکت های بیمه باید به فکر سرمایه گذاری های بزرگ مشترک باشند ، پروژه های بزرگی که با حضور همه شرکت های بیمه اجرا شود.

رییس هیات مدیره بیمه سرمد با اشاره به اینکه بخش خصوصی موظف به فرهنگ سازی نیست ، گفت : بیمه مرکزی و صندوق تامین خسارت های بدنی باید از منابع خود برای توسعه فرهنگ بیمه هزینه کنند و بخش خصوصی فقط باید خدمات و محصولات خود را معرفی نماید .

وی درپاسخ به سوال یکی از بینندگان درباره ارایه طرح بیمه درمان تکمیلی انفرادی متذکرشد : به دنبال پرتفوی زیان ده نیستیم ، بیمه درمانی که اینکه در بازار بیمه کشور ارایه می شود ، پرتفویی زیان ده است که بیشتر افراد بیمار از آن استقبال می کنند ، درحالیکه ما به دنبال طرحی برای پیشگیری از بیماری ها هستیم که در آینده به بازار عرضه خواهد شد ، طرحی که در آن سلامت بیمه گشدگان تحت پیگیری قرار خواهد گرفت تا با مشاهده علائم بیماری قبل از آنکه شرایط وخیم شود تحت درمان قرار گیرد.

وی با تقدیر از کارکنان جوان بیمه سرمد موفقیت های شرکت را مدیون تلاش همه عوامل سرمد دانست و گفت : غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی با دلسوزی برای توسعه صنعت بیمه تلاش می کند .

مشروح این گفت و گو را درادامه ببینید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید