آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

برگزاری اولین مسابقه اینشورتاک درصنعت بیمه / برغم توسعه استارت آپ ها نقش مذاکره در فروش محصولات هنوز قابل توجه است /

مثلث مالی : اولین مسابقه اینشورتاک در صنعت بیمه برگزار می شود ، مسابقه ای که شرکت در آن مشروط به گذراندن دوره های آموزشی برای ارتقای فن بیان و صداسازی، کنترل استرس ، نوشتن متن سخنرانی، ساختار سخنرانی تاثیرگذار، هوش کلامی ، داستان سرایی ، ارائه استارتاپی ، زبان بدن و برندسازی شخصی است. هرچند ایده اصلی مسابقه از شرکت بیمه تعاون است و بیمه مرکزی حامی ، اما اینشورتاک فراشرکتی است و تمام صنعت بیمه به ویژه شبکه فروش بازیگران اصلی این میدان رقابت هستند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : اولین مسابقه اینشورتاک در صنعت بیمه برگزار می شود ، مسابقه ای که شرکت در آن مشروط به گذراندن دوره های آموزشی برای ارتقای فن بیان و صداسازی، کنترل استرس ، نوشتن متن سخنرانی، ساختار سخنرانی تاثیرگذار، هوش کلامی ، داستان سرایی ، ارائه استارتاپی ، زبان بدن و برندسازی شخصی است.

هرچند ایده اصلی مسابقه از شرکت بیمه تعاون است و بیمه مرکزی حامی ، اما اینشورتاک فراشرکتی است و تمام صنعت بیمه به ویژه شبکه فروش بازیگران اصلی این میدان رقابت هستند.

حق به جانب دبیر اجرایی آن دراولین نشست خبری که به همین منظور در بیمه مرکزی ایران برگزار شد ، دراین باره توضیح داد : مسابقه اینشورتاک با رویکرد استعداد یابی و ارتقای مهارت های سخنوری مخصوص صنعت بیمه کشور با حمایت بیمه مرکزی برگزار می شود و فعالان حوزه بیمه ضمن آموزش مهارت های سخنوری و ارائه حرفه ای، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند .

ایده اصلی

به گزارش پایگاه خبری مثلث مالی ، زمانیکه اعلام شد سهم کارگزاران یا استارت آپ ها از فروش شرکت بیمه تعاون نزدیک ۵۰ درصد است ، مظلومی دراین خصوص گفت : آموزش نیروی انسانی فرآیندی زمان برو پرهزینه است و شرکت های بیمه برای داشتن نمایندگان فروش حرفه ای باید با برنامه ریزی درست زمینه را برای ارتقای توانمندی شبکه فروش فراهم سازند. با گذشت نزدیک دو ماه ، ایده مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه و برگزاری دوره های آموزشی مکمل آموزش های شرکت های بیمه برای فروشندگان اصلی محصولات این بازار ارایه شد. این اقدام نشان می دهد مظلومی درنظر دارد توانمندی شبکه فروش بیمه تعاون را ارتقا دهد .

یونس مظلومی رییس شورای سیاست گذاری مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه نیز درنشست امروز با بیان این که در توسعه یافته ترین کشورها هم هنوز ۷۰ درصد فروش براساس مذاکره صورت می گیرد و سهم استارت آپ ها حدود ۳۰ درصد است ، گفت : در صنعت بیمه کشور شبکه فروش تسلط کافی به ویژگی های محصولات و خدمات بیمه ای ندارد ، بطوریکه درخوشبینانه ترین حالت فقط ۵ درصد شبکه فروش ما به فنون سخنوری و معرفی درست محصول آگاهی دارند که امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهایی، تا حد امکان به حل این مشکل کمک شود.

یونس مظلومی با تاکید بر این که «بیمه» فروختنی است، نه خریدنی، افزود : در رویداد مسابقه سخنرانی صنعت بیمه، فرصتی فراهم شده است که فعالان صنعت بیمه توانایی خود در زمینه معرفی محصول را محک زده و آموزش های لازم را ببینند .

مدیرعامل بیمه تعاون با تاکید براینکه این رویداد، فراشرکتی است و همه دست اندرکاران صنعت بیمه می توانند در آن مشارکت داشته باشند ، یاد آورشد : سخنرانی حرفه ای یک اصل پذیرفته شده در صنعت فروش است و یکی از روش های توسعه فرهنگ بیمه و نیز کمک به افزایش ضریب نفوذ آن، افزایش مهارت سخنوری فروشندگان بیمه به منظور اقناع خریدار است .

ایفای به تعهدات در اولویت

پرویزخسروشاهی قائم مقام بیمه مرکزی دراین نشست برگزاری این مسابقه را  ابتکاری جدید درصنعت بیمه دانست و گفت: تربیت کارشناسان با توانمندی های فن بیان، مهارت های مذاکره و فروش کمک بزرگی برای صنعت بیمه به شمار می آید که متعاقبا به گسترش فرهنگ بیمه در جامعه و افزایش ضریب نفوذ بیمه ختم می شود.

خسروشاهی افزود: بیمه گران همان قدر که در حوزه فروش بیمه نامه به استفاده از فن بیان نیاز دارند، باید توانایی سخن گفتن را درباره خدمات پس از فروش بیمه نامه و عمل به تعهدات بیمه گر نیز کسب نمایند، چون ای بسا این مهارت موثرتر از مهارت بازاریابی است.

وی تصریح کرد: اگر شبکه فروش آموزش های لازم در برخورد با بیمه گذاران به خصوص هنگام بروز خسارت را فراگیرند و بتوانند در شرایط بحرانی  آرامش را به بیمه گذاران منتقل کنند، گام بزرگی در اعتماد سازی و گسترش فرهنگ بیمه در جامعه برداشته ایم که مطمئنا برگزاری اینگونه مسابقات در رسیدن به این اهداف موثر خواهد بود

یاد آورمی شود : نشست خبری اینشورتاک با حضورخسروشاهی قائم مقام ، مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون ، شیما آراء معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان و اساتید فن بیان و اصحاب رسانه برگزار شد. همچنین مصطفی زندی مدیرروابط عمومی بیمه مرکزی ایران ، سمیه محمدی مدیرروابط عمومی بیمه تعاون وکارخانه مدیرروابط عمومی بیمه پاسارگاد نیز در این مراسم حضور داشتند.

علاقه مندان به مشارکت در این رویداد می توانند با مراجعه به سایت insurtalk.org اطلاعات کاملتری در این باره دریافت کنند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید