آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بررسی عملکرد شعب بیمه میهن

مثلث مالی : در جلسه حضوری و هم اندیشی مدیریت امور شعب و رؤسای شعب ساری، اردبیل، مراغه، اراک و یاسوج در محل ستاد، عملکرد و نقاط ضعف و قوت این شعب مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : در جلسه حضوری و هم اندیشی مدیریت امور شعب و رؤسای شعب ساری، اردبیل، مراغه، اراک و یاسوج در محل ستاد، عملکرد و نقاط ضعف و قوت این شعب مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که دکتر کریمی معاون مالی، اقتصادی و توسعه سرمایه انسانی و مهدی گشادرو معاون فنی نیز حضور داشتند، سعید صمدی فر مدیر امور شعب و شبکه فروش با بررسی عملکرد و مسائل این شعب به بیان نقاط ضعف و قوت این شعب پرداخت و راهکارها و توصیه های لازم را برای بهبود عملکرد، توسعه فعالیت ها و پیشبرد اهداف تعیین شده ارائه کرد.
مدیر امور شعب در این جلسه همچنین مدیران شعب را به پایش و نظارت مستمر امور، رسیدگی به امور نمایندگان تحت سرپرستی و ارتباط نزدیک تر با شبکه فروش و حمایت و پشتیبانی از ایشان در امر بازاریابی و ارتباط با مشتریان، برنامه ریزی منسجم و دقیق برای تحقق اهداف سال جاری، دستیابی به سهم بیشتر از بازار، افزایش سطح همکاری و تعاملات با جامعه هدف، بهره مندی از ظرفیت های اقتصادی متمرکز در استان و فعالیت بیشتر در جهت اعتلای برند و جایگاه بیمه میهن فراخواند.
در این جلسه معاونان مالی و فنی نیز به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با مسائل مالی و فنی شرکت و شعب پرداختند و تلاش مضاعف همگان را برای تحقق اهداف و اعتلای بیمه میهن خواستار شدند.
رؤسای شعب حاضر هم مسائل مبتلابه خود را در این جلسه مطرح کردند و پیشنهادها و خواسته هایشان را برای بهبود عملکرد با مدیریت متبوع در میان گذاشتند و رسیدگی به مشکلات و رفع و رجوع آن را خواستار شدند.
گفتنی است جلسات بررسی عملکرد شعب هر هفته به صورت انتخابی و با هدف بهبود عملکرد، رفع ایرادات و مشکلات احتمالی جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و اعتلای جایگاه بیمه میهن صورت می گیرد.    

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید