آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

بازدید رییس کل بیمه مرکزی از شعبه زنجان بیمه “ما” / رشد ۵ برابری سرمایه‌گذاری هادربورس

مثلث مالی : رییس کل بیمه مرکزی ، دبیرکل سندیکای بیمه گران و مديرعامل صندوق تامين خسارت های بدني از شعبه زنجان شرکت بیمه "ما " بازدید کردند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : رییس کل بیمه مرکزی ، دبیرکل سندیکای بیمه گران و مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی از شعبه زنجان شرکت بیمه “ما ” بازدید کردند.

دراین مراسم که با حضور مدیران ارشد بیمه مرکزی ، مدیران عامل شرکت های بیمه ای، مدیرعامل و مدیران بیمه “ما” و نمایندگان این شرکت برگزار شد، دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی با رییس و پرسنل شعبه و نمایندگان استان، این شرکت ، بیمه “ما” را به عنوان یک شرکت جوان با مدیران و پرسنل کارآمد رضایت بخش دانست

سلیمانی از وضعیت شعبه بیمه “ما” در استان زنجان ابراز رضایت کرد و گفت: ظرفیت بالقوه مدیران فنی و اجرایی و پرسنل شرکت بیمه “ما” یکی از دلایل موفقیت این شرکت در راستای جذب پرتفوی در سال گذشته بوده است.

حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه “ما” با اشاره به حضور قدرتمند بانک ملت به عنوان سهامدار عمده شرکت و توانمندی مالی بیمه “ما” و همچنین رشد پرتفوی سرمایه‌گذاری این شرکت در سال گذشته گفت: زمانی که شرایط بازار سرمایه مناسب باشد، شرکت هم با استراتژی افزایش ثروت سهامداران و بالا بردن سود شرکت، برنامه‌های خود برای تقویت پرتفوی را پیاده سازی می کند..

بهاری فر تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال ۹۸، سرمایه‌گذاری در سهام طی این سال بیش از ۵ برابر افزایش یافته است که با در نظر گرفتن ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌ها، مازاد ارزش پرتفوی سهام در پایان سال ۹۸ بالغ بر ۲۳۵۲ میلیون ریال بوده است که با توجه به بازدهی بازار طی دو ماهه ابتدای سال ۹۹ و ترکیب بهینه پرتفوی شرکت، طبیعتاً مازاد ارزش پرتفوی نیز افزایش یافته است.

عضو هیات مدیره بیمه “ما” در خصوص سود شرکت ادامه داد: بیمه “ما” در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ ، هجده درصد رشد داشته است که این مهم مرهون عملکرد فنی و سود بالای پرتفوی سرمایه گذاری شرکت بوده است. از سوی دیگر در راستای بهره‌برداری هر چه بیشتر از رشد شاخص بورس، سرمایه‌گذاری در بهترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری «مشترک» و «در سهام» از سال ۹۷ در دستور کار شرکت قرار گرفته و در سال ۹۸ تقویت شد که منجر به بازدهی مطلوب برای شرکت شده است که بیش از پیش‌بینی‌های انجام شده در بودجه ۹۸ بود. بهاری فر در خصوص سود بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری این شرکت نیز گفت: با عنایت به برگزاری مجمع در خرداد ماه ۹۹ به عنوان اولین شرکت بیمه ای، سود مشارکت در منافع بیمه های زندگی که قطعا از سود پرداختی سال گذشته، بیشتر خواهد بود در کمترین زمان ممکن به حساب ذخیره ریاضی، کارسازی خواهد شد. با توجه به ذخیره سازی سود از محل بازار سرمایه، قطعا بیمه گزاران بیمه های زندگی شرکت سهامی بیمه “ما” در آینده ای نه چندان دور ، شاهد خبرهای خوبی از عملکرد این شرکت خواهند بود.

وی هماهنگی شرکت های بیمه در افزایش ضریب نفوذ بیمه را حایز اهمیت دانست و گفت: همه شرکت های بیمه ای باید در تعامل با یکدیگر باشند تا با اصل رعایت همکاری و اتحاد بتوانند برنامه هایشان برای افزایش ضریب نفوذ بیمه، تامین نیازهای بیمه ای جامعه ، ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای مردم شریف ایران عزیزمان را محقق سازند.

منبع : روابط عمومی بیمه “ما”

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید