آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

انقلاب در برآورد خسارات / لویدز برای ارزیابی انفجار بیروت ازسیستم نوین مک کنزی استفاده کرد /

ترجمه – اختصاصی مثلث مالی : مارک لیپمن ، رئیس لویدز کانادا ، صبح 26 اکتبر را با حضور دریک رویداد مجازی آغاز کرد که در آن برای شرکای توزیع درکانادا ، گزارشی از چگونگی اتخاذ بازار فناوری های جدید درجهت بهبود فرآیندهای خسارات ارائه کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

ترجمه – اختصاصی مثلث مالی : مارک لیپمن ، رئیس لویدز کانادا ، صبح ۲۶ اکتبر را با حضور دریک رویداد مجازی آغاز کرد که در آن برای شرکای توزیع درکانادا ، گزارشی از چگونگی اتخاذ بازار فناوری های جدید درجهت بهبود فرآیندهای خسارات ارائه کرد.

مارک لیپمن ، رئیس لویدز کانادا

کری باند – رئیس مرکز خسارت ایالات متحده ، مارتین کاناوان – مدیر فنی خسارات و زوئی وودز ، مدیر بهبود خسارات دراین وبینار حضورداشتند و در مورد استراتژی های لویدز برای رسیدگی به خسارات ناشی از مقیاس بزرگ بلایا بحث و گفت وگو کردند.

به گزارش پایگاه مثلث مالی به نقل از سایت لویدز، دراین نشست گفته شد : به طور متوسط  لویدز هر هفته نیم میلیارد پوند مطالبات می پردازد  و این تعداد بازار با پاسخگویی به ادعاهای COVID-19 در بسیاری از طبقات مختلف مشاغل و سیاست ها ، افزایش یافته است.

در کل لویدز انتظار دارد تا ۵ میلیارد پوند (۶.۴ میلیارد دلار آمریکا / ۸.۶ میلیارد دلار CAN) بدهی COVID-19 را پرداخت کند.

لیپمن رئیس لویدز کانادا دراین باره گفت: “همانطور که بخش بیمه به تعداد روزافزون ادعاها پاسخ می دهد ، شناسایی روش هایی برای مهار فناوری که می تواند پردازش مطالبات را ساده تر و سریعتر انجام دهد ، ضروری است.”

وی افزود : به عنوان مثال ، آینده در استراتژی ما ، شناسایی راه هایی برای استفاده از ابزارهای دیجیتالی است که ادعاهای خسارات  را جابجا و مسیریابی نماید تا  برای ساده ترین ادعاها به صورت خودکار تصمیم گیری شود و درعین حال به بررسی پرونده های  پیچیده کمک نماید.

کری باند – رئیس مرکز خسارت لوید ایالات متحده  دراین رویداد گفت: “ادعاها هرگز متوقف نمی شوند.” “اما آنچه دریافتیم این است که برغم شروع COVID-19 بخش بیمه ثابت مانده اما همچنان به شرایط جدید پاسخ می دهد.”

وودز و کاناوان هر دو براین موضوع که آنها ازچشم انداز لویدز الهام گرفته اند ، تاکید داشتند و کاناوان گفت: “ما سخت تلاش کرده ایم تا برای بهبود اعلام خسارات درتمام بازاربه راه حل های جدیدی برسیم.”

وی ادامه داد: یکی از ابزاری که لویدز به عنوان بخشی از این تلاش گسترده تر برای ایجاد انقلابی در ادعاها استفاده می کند ، خدمات اطلاعاتی مک کنزی (MIS) است.

 مک کنزی با تجزیه و تحلیل داده ها و حسگرهای موجود در فضا و هوا و همچنین اینترنت اشیا (IoT) و دستگاه های زمینی به لویدز کمک می کند تا پیامدهای فاجعه های بزرگ را بفهمد و بلافاصله پس از یک فاجعه اطلاعات مربوط به میزان آسیب را ارایه می دهد.

وودز گفت: “ما راه حلی را طراحی کرده ایم که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند از فناوری جدید و تصاویر ماهواره ای پیشرفته استفاده کند.”

این درحالی است که در طول شش ماه گذشته ، لویدز از MIS یا مک کنزی برای ارزیابی خسارات وقایعه ای مانند انفجار بندر بیروت و آتش سوزی کالیفرنیا استفاده کرده که این امر باعث شده تا بازار بتواند مطالبات خود را سریعتر از همیشه  دریافت کند.

کاناوان نیز مثالی از نحوه تجزیه و تحلیل انفجار اخیر بیروت توسط تیم برای ارزیابی شعاع کلی خسارت را به اشتراک گذاشت ومارتین گفت: “این یک ابزار سه بعدی واقعاً خارق العاده برای هماهنگی پاسخ های فاجعه از منظر مدیریت قرار گرفتن در معرض است.”

سیستم مک کنزی دارای شبکه ای از اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین است که به کاربران امکان دسترسی به تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین را می دهد که تصویری گسترده از آسیب های موجود در زمین را قبل و بعد از فاجعه فراهم می کند.

باند دراین باره گفت: این سیستم ثابت می کند که هرکجایی جهان هستیم ، توانایی دستیابی به فناوری و داده های سطح بالاتر را نداریم.

وودز باردیگریادآورشد : ادعاها چنان تجربه شخصی است که ما باید اطمینان حاصل کنیم که بهترین ارزش و اطلاعات به روز را در اختیار بیمه شدگان خود قرار می دهیم. ما ، مردم و فناوری را گرد هم می آوریم تا در تصمیم گیری ها تفاوت واقعی ایجاد کنیم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید