آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

افزوده شدن قابلیت جدید به سامانه هریم بانک سینا

مثلث مالی : در راستای ارتقاء امنیت حساب مشتریان، قابلیت جدیدی به سامانه هدایت رمز یکبار مصرف (هریم) در بانک سینا اضافه شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : در راستای ارتقاء امنیت حساب مشتریان، قابلیت جدیدی به سامانه هدایت رمز یکبار مصرف (هریم) در بانک سینا اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا؛ با افزوده شدن این قابلیت که در راستای استاندارد سازی و یکسان سازی متن پیامک های رمز دوم پویا در نظام بانکی صورت گرفته، پیامک های مورد درخواست مشتری متناسب با تراکنش مربوطه ارسال می گردد و این رمز صرفاً برای تراکنش ذکر شده در شرح پیامک قابل استفاده است و نمی توان از آن برای انجام تراکنش های دیگر استفاده کرد.
بر اساس این گزارش، با اقدام مذکور در شرح پیامک ارسالی از بانک، علاوه بر رمز ارسالی، نوع تراکنش و مبلغ آن نیز ذکر شده و این رمز برای هر مبلغ و نوع تراکنش و یا انتقال وجه به کارت دیگری قابل استفاده نخواهد بود.
به عنوان مثال در صورتی که برای خرید شارژ ۵۰ هزار ریالی، درخواست رمز پویا ارسال شود، رمز دریافتی برای تراکنش انتقال وجه یا خرید شارژ با مبلغ دیگر قابل استفاده نخواهد بود.
گفتنی است این طرح در راستای حفظ و صیانت بیشتر از اطلاعات و حساب های مشتریان در برابر سوءاستفاده های احتمالی و افزایش امنیت تراکنش های مبنی بر رمز دوم پویا عملیاتی شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید