آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

افزایش سرمایه گذاری در بورس، برنامه آینده بیمه میهن

مثلث مالی : دکتر عبداله رحيم لوي بنيس،عضو هيات مديره بيمه ميهن و مدیرعامل منتخب به پرسش سهامداران و بسیاری از فعالان بازار سرمایه پاسخ داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : دکتر عبداله رحیم لوی بنیس،عضو هیات مدیره بیمه میهن و مدیرعامل منتخب به پرسش سهامداران و بسیاری از فعالان بازار سرمایه پاسخ داد.

” میهن” که به دلیل رشد ۵۰ درصدی سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شده بود، به سوالات مطروحه در سامانه تدان پاسخ داد. براین اساس، دکتر رحیم لوی بنیس، عضو هیات مدیره بیمه میهن، در کنفرانس اطلاع رسانی بیمه میهن درباره افزایش سرمایه، پیش بینی وضعیت شرکت در سال ٩٩، عملکرد میهن در سال ٩٨، برنامه های شرکت در خصوص افزایش سرمایه گذاری در بورس، مدیریت خسارت پرداختی بیمه آتش سوزی و … توضیح داد. مشروح پاسخ های عضو هیئت مدیره بیمه میهن به سوالات مطرح شده از سوی سهامداران را می توانید در سامانه تدان ملاحظه نمایید.

دکتر عبداله رحیم لوی بنیس از سوی اعضای هیئت مدیره این شرکت با اکثریت آراء به عنوان مدیرعامل این شرکت تعیین و برای احراز صلاحیت حرفه ای به بیمه مرکزی معرفی شده است. رحیم لو در اوایل سال جاری به نمایندگی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رسماً به عضویت هیئت مدیره بیمه میهن منصوب شده بود، دارای دانشنامه دکترا در رشته اقتصاد بین الملل است و مقالات و تالیفات زیادی در حوزه مسائل اقتصادی و بازارهای مالی به رشته تحریر در آورده است. وی مسئولیت های زیادی در امور شرکت ها و مجامع سازمان ها و نهادها از جمله وزارت جهاد سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان مدیر کل و مشاور داشته و آخرین سمت او عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن بوده است. درحال حاضر، علاوه بر رحیم لو، ابراهیم حمیدی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری سفیر اقتصاد، هادی درفشی به نمایندگی از شرکت سامان محیط، علی محمدخانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری سپهر و خانم هنردوست به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین در ترکیب هیات مدیره شرکت بیمه میهن حضور دارند.

منبع : روابط عمومی بیمه میهن

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید