آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

اعلام کسب و کار های تعریف شده در بیمه “توقف کسب و کار ناشی از اپیدمی و پاندمی” / همراه جدول میزان تعهدات /

مثلث مالی : روز گذشته محصول جدیدی با عنوان" توقف کسب و کارهای ناشی از اپیدمی و پاندمی " با حضوررییس کل بیمه مرکزی رونمایی شد . محصولی که قراراست زیان های بخش اشتغال و کسب و کار را جبران نماید ، از فروشگاه های زنجیره ای که مایحتاج مردم را عرضه می کنند تا پخش دارو، نانوایی و دفاتر ازدواج و طلاق و ده هامشاغل دیگر در فهرست کسب و کارهایی هستند که می توانند از این محصول نوین بیمه ای استفاده نمایند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : روز گذشته  محصول جدیدی با عنوان” توقف کسب و کارهای ناشی از اپیدمی و پاندمی ” با حضوررییس کل بیمه مرکزی  رونمایی شد . محصولی که قراراست  زیان های بخش اشتغال و کسب و کار را جبران نماید ،  از فروشگاه های زنجیره ای که مایحتاج مردم را عرضه می کنند تا پخش دارو، نانوایی و دفاتر ازدواج و طلاق و ده هامشاغل دیگر در فهرست کسب و کارهایی هستند که می توانند از این محصول نوین بیمه ای استفاده نمایند.

پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی دراین باره گفت وگویی را با یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون به عنوان طراح اصلی پوشش “توقف کسب و کارهای ناشی از اپیدمی و پاندمی” انجام داده است .

یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون – غلامرضا سلیمانی رییسکل بیمه مرکزی ایران

مدیرعامل  بیمه تعاون به مثلث مالی گفت :  از زمانیکه سازمان بهداشت جهانی (who)  ویروس کرونا را به عنوان یک بیماری پاندمیک اعلام کرد، کل دنیا در وضعیت خطر قرار گرفت. با توجه به اینکه شرط اصلی برای کنترل شیوع این ویروس، کاهش حداکثر تعاملات اجتماعی و ماندن در خانه است، بنابراین بسیاری از کسب و کارهای اقتصادی با تعطیلی و رکود مواجه شده‌اند.

یونس مظلومی با بیان اینکه این روز‌ها بر خلاف گذشته سطح درآمد کسب و کا‌رها پایین آمده و از سوی دیگر میزان هزینه‌ها برای مثال هزینه اجاره و… افزایش یافته است. افزود : عملا با کاهش درآمد، میزان تقاضای مردم کاهش یافته و با توجه به آن که هزینه‌ها رو به افزایش می‌باشد کسب و کارها در بلندمدت دوام نخواهند آورد اگر چه بسیاری از کسب و کارها به دلیل محدودیت ها مدتی تعطیل و مجبور شدند کلا در آمد خود را از دست دهند.

وی با اشاره به اینکه شیوع این بیماری و نتایج اقتصادی حاصل از آن زنگ خطری برای مدیران ریسک سازمان ها بود که تاثیرات بالقوه شیوع بیماری را بر نتایج مالی سازمانشان دست کم نگیرند. ادامه داد : میدانیم نتایج اقتصادی منفی حاصل از شیوع یک بیماری توسط هیچ بیمه نامه ای تحت پوشش نیست و کسب و کارها به تنهایی می بایست بار این خسارات را به دوش بکشند. بنابراین در این راستا شرکت بیمه تعاون خود را متعهد دانست که از جامعه و اقتصاد در برابر شیوع این بیماری مراقبت کند.

او یادآورشد : از آغاز همه گیری این ویروس تا کنون بر این باوربودیم که چگونه میتوانیم  به عنوان یک شرکت بیمه سرویسی به کسب و کارها ارائه دهیم تا در مبارزه با این بیماری تنها نباشند.

مظلومی گفت : بیمه نامه ای طراحی و با کسب مجوز از بیمه مرکزی ایران با  نام بیمه نامه “از دست رفتن موقت و دائم در آمد کسب و کار ناشی از وقوع بیماری های اپیدمیک و پاندمیک” ارایه شد.

مدیرعامل بیمه تعاون گفت : اگر در بخش‌های مختلف کسب و کارهای اقتصادی مشغول به فعالیت هستید و یا اگر از تاسیس کسب و کار جدید اطمینان ندارید، بیمه تعاون این فرصت را در اختیار شما قرار داده است که به صورت انحصاری طرح بیمه ای جهت کاهش ریسک کسب و کارها با موضوع جبران خسارت های مالی ناشی از تعطیلی و عدم فعالیت موقت و یا دائم بیمه گذار طی مدت معین می باشد را از این شرکت خریداری نمایید.

مظلومی اعلام کرد :  این شرکت بیمه سرمایه بیمه نامه را تا سقف اعلامی ناشی از  توقف کسب وکار و وقفه در تولید به دلیل  وقوع اپیدمی را طی ۶۰ روز تقبل میکند.

به گفته مدیرعامل بیمه تعاون کسب و کار های تعریف شده در این طرح به شرح ذیل می باشند.  

کسب و کار های تعریف شده در این طرح به شرح ذیل می باشند:

فروشگاه های زنجیره ای مایحتاج مردمپخش داروسوپر مارکتمیوه و سبزیلبنیات فروشی
جایگاههای سوختپخش مواد غذاییمراکز فروش محصولات پروتئینیمراکز تهیه غذای آماده بیرون برنانوایی
مراکز بهداشتی درمانی خصوصی و دولتیدفاتر ثبت اسناد رسمیپارچه فروشیتعمیر و تاسیسات خودرو و منازلمراکز و فروشگاههای دامپزشکی
داروخانهپاساژها-مراکز خرید-مال هامراکز تامین آمبولانسدفاتر الکترونیک قوه قضاییهخوراک دام طیور
کارخانه تولید محصولات بهداشتی و درمانیتالارهای پذیرایی و برگزاری مراسمکلیه مراکز امدادی اعم از امداد گاز رسانیدفاتر الکترونیک شهریشرکت های سیلندر گاز پرکنی
کارخانه تولید مواد غذاییمصالح فروشیدفاتر پیشخوانمهندسین ناظرمحیط بانان
کلیه مراکز اورژانس خدمات پزشکیمعادندفاتر پلیس +۱۰تولید تجهیزات سردخانهاکیپ پول رسانی بانک
صرافیکارهای عمرانیشرکت های خدماتی نظافتینمایشگاههای حضوریدفاتر ازدواج و طلاق
بانککلینیک زیباییلوکس فروشیفرش و موکتلوله کشی ساختمان
هتلکارگاه نجاریقهوه خانه- چایخانه- کافهاستخرنگهداری فضای سبز
پایانه های بین شهری ایستگاههای راه آهن و فرودگاههاپارچه فروشیباشگاه ورزشیمراکز برگزاری مراسم اجتماعی-فرهنگی و مذهبیدانشگاهها-مدارس-مهدکودک ها
شرکت های بیمهخیاطیسینما هابازارهای روز موقتخشکشویی
آهن فروشیاقامت سراقنادیفروش لوازم خانگیاسباب بازی فروشی
کلیه کارخانه جاتی که مایحتاج اولیه تولید نمی کنندموزه هاپوشاکخدمات چاپ دیجیتال-آتلیه- عکاسیگیم نت
رستورانآموزشگاههافروشگاه قطعات یدکینصب ماشین آلاتفروش لوازم و مواد دخانی
آرایشگاهکارکنان کشتیچاپخانهتخلیه و بارگیریپارک ها و شهر بازی ها
کتابخانهسوله سازینصب داربستخرازیباغ وحش
تراشکاریپارکبان
  • تعهدات این بیمه نامه شامل موارد ذیل می باشد:
گروه پنجم (ریال)گروه چهارم(ریال)گروه سوم(ریال)گروه دوم(ریال)گروه اول(ریال)
۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ۹۰.۰۰۰.۰۰۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶۰.۰۰۰.۰۰۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰۱۵.۰۰۰.۰۰۰
۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰۷.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰۴.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۴.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰۵.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰۲.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰۳.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید