آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

اسم رمزی به نام رازی

شرکت بیمه رازی 16 سال پیش درهمین روز توانست به عنوان اولین بیمه خصوصی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از بیمه مرکزی مجوز فعالیت بگیرد .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : ۲۸ اردیبهشت ماه  سالروز تاسیس اولین بیمه خصوصی کشور بود.

شرکت بیمه رازی  16 سال پیش درهمین روز توانست به عنوان اولین بیمه خصوصی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از بیمه مرکزی مجوز فعالیت بگیرد .

صنعت بیمه ایران  بعد ازانقلاب شکوهمند ۵۷ نیاز به ساماندهی داشت ، زیرا بسیاری از مالکان این شرکت ها از ایران رفته بودند و بیمه های خصوصی بلاتکلیف بودند. درآن شرایط  و درسال ۵۸  صنعت بیمه ملی شد ، برخی از شرکت ها در هم ادغام شدند و بیمه های آسیا و البرز و دانا شکل گرفتند و برخی برای همیشه تعطیل شدند . درنهایت چهار شرکت بیمه ایران – آسیا – البرز و دانا به صورت صد درصد دولتی در بازار بیمه کشور فعالیت کردند. بیمه درایران سال ها دولتی بود .

در تابستان ۱۳۸۰ قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی تصویب شد و پس از ۲۲ سال بخش خصوصی توانست مجوز ورود به بازار بیمه را بگیرد. بیمه رازی با اخذ مجوزهای لازم وارد بازار شد .

طی ۱۶ سال گذشته دایره سهامداری در بیمه رازی دوبار چرخیده است . به عبارتی بیمه رازی را می توان در دو دوره سهامداری متفاوت بررسی کرد . گروه اول که تا سال ۱۳۸۹ زیرساخت های ابتدایی را فراهم کردند ، نیروی انسانی جذب و بخشی از بازاربیمه را به دست آوردند، نتوانسته بودند به انتظارات پاسخ دهند. تصمیمات بیش از آنکه مدیریتی باشد ، سلیقه ای اتخاذ می شد . سهامداران عمده تقریبا درمورد همه چیز تصمیم گیرنده اصلی بودند.

اما گروه دوم در دهه ۹۰ مدیریت بیمه رازی را عهده دار شدند ، دردوره مدیریت جدید طی سه سال خسارات معوق صفرشد و بیمه رازی درشرایط  مطلوب قرارگرفت .

برنامه های ترمیمی زیادی اجرا شد و دوره تکامل طی می شد. درپاییز ۹۷ متناسب با شرایط بازار هیات مدیره مجید بختیاری را به عنوان مدیرجدید معرفی کرد.

بختیاری با تجربه – انگیزه و دانش مالی در کنار علم بیمه گری مدیریت بیمه رازی را عهده داراست. او در۲۸ اردیبهشت ماه به مناسبت هفدهمین سالگرد تاسیس بیمه رازی درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری مثلث مالی گفت ، می خواهد بیمه رازی را به عنوان الگویی موفق در کشورمعرفی نماید.

وی گفت : شرکت بیمه رازی با ترکیبی از نیروهای جوان ، خوش اخلاق ،  نوآور  و پرانرژی ، با تجربه ای ۱۷ ساله و با درک مفاهیم بلند ”  توسعه” ،  مصمم به تاثیر گذاری ملموس و نواندیشانه در ارتقای سطح کلی خدمات بیمه ای کشوراست .

بختیاری یادآورشد : با ترسیم چشم اندازی بلند  و اهدافی  توسعه گرا و نیز  متعهد بر ارزش های “دلسوزی ” ، “اخلاق مداری”  و “دانایی ” سخت کوشش خواهند کرد ، رازی زیبا را جامه عمل پوشانیده و ” الگویی تحسین برانگیز از یک سازمان ایرانی”  را به ایرانیان معرفی نمایند..

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید