آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

اسباب کشی دیگر اسباب زحمت نیست / هر نوع بار از زمان بارگیری تا تحویل نزد “ساقدوش” بیمه است

مثلث مالی – گزارش ویژه : با تغییر سبک زندگی جابجایی اسباب و وسایل جهت اثاث کشی منازل و ادارات مانند گذشته پراسترس و همراه با نگرانی نیستند ، بلکه با حضور شرکت های تخصصی حمل کالا تغییر محل زندگی و دفتر کار به یک تجربه شیرین تبدیل شده است . شرکت "باربری ساقدوش" فکر همه جا را کرده از بسته بندی تمام وسایل گرفته تا حمل و چیدمان . حتی مشتریانی که به دلایلی مانند بازسازی منزل، اسباب کشی و یا مهاجرت از کشور ، جهت نگهداری وسایل و لوازم خود بطورموقت به انبارنیاز داشته باشند هم ، می توانند از انبارهای باربری ساقدوش استفاده نمایند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی – گزارش ویژه : با تغییر سبک زندگی جابجایی اسباب و وسایل جهت اثاث کشی منازل و ادارات مانند گذشته پراسترس و همراه با نگرانی نیستند ، بلکه با حضور شرکت های تخصصی حمل کالا تغییر محل زندگی و دفتر کار به  یک تجربه شیرین تبدیل شده است .  

امروزه جابه جایی ها با حضور شرکت های تخصصی خدمات باربری با گذشته تفاوت زیادی دارد و می توانید با انتخاب منزل یا دفتر کار جدید با خیالی آسوده مسوولیت حمل وسایل با ارزش خود را که خاطرات قشنگی از آنها دارید به این شرکت ها بسپارید. پرسنل خانم و آقا کلیه وسایل شما را بسته بندی می کنند ، به محل جدید انتقال می دهند و درصورت درخواست مشتری بسته بندی ها را باز کرده و کار چیدمان را هم انجام می دهند .

بسته بندی وسایل

شرکت “باربری ساقدوش” فکر همه جا را کرده از بسته بندی تمام وسایل گرفته تا حمل و چیدمان . حتی مشتریانی که به دلایلی مانند بازسازی منزل، اسباب کشی و یا مهاجرت از کشور ، جهت نگهداری وسایل و لوازم خود بطورموقت به انبارنیاز داشته باشند هم ، می توانند از انبارهای باربری ساقدوش استفاده نمایند.

نکته قابل توجه اینکه هر نوع بار از زمان بارگیری تا زمان تحویل نزد باربری ساقدوش بیمه می باشد.

بیمه حمل ونقل کالا پوششی است که بیمه گر در مقابل دریافت حق بیمه متناسب با پوشش بیمه ای ازبیمه گذار، متعهد می شود ، چنانچه کالای مورد بیمه در جریان حمل ونقل و جابجایی در مواردی مثل واژگونی خودرو ، آتش سوزی و یا تصادفات، آسیب ببینند و یا درمسیر، متوقف شوند ، تعیین خسارت می شود.

انبار جهت نگهداری وسایل

یکی ازمزیت های خدمات باربری ، بحث بسته بندی وسایل قبل از حمل باراست.  به عبارتی دغدغه های اصلی مشتریان و افرادی که قصد جابجایی اثاثیه منزل یا وسایل اداری خود را دارند نحوه بسته بندی است که بسیار حائز اهمیت است. زیرا ، چنانچه بسته بندی وسایل به درستی انجام نشود هم  باعث آسیب آنها می شود و هم جای بیشتری می گیرد و صاحب کالا مجبور می شود تعداد دفعات بیشتر و یا با وسیله بزرگتری آن ها را جابه جا نماید . به عبارتی بسته بندی درست درعین حال که رسیدن سلامت وسایل به مقصد را تا حد زیادی تضمین می نماید ، جای کمتری گرفته و در زمان و هزینه های صاحب کالا صرفه جویی می شود.

 باربری ساقدوش با  سال ها تجربه و کسب اعتماد و جلب رضایت مشتریان جهت اسباب کشی منازل و ارگان ها به صورت شبانه روزی حتی درتمامی تعطیلات به کلیه مناطق کشور ایران خدمت رسانی می کند .

ناوگان باربری ساقدوش همگی به سیستم موقعیت یاب که اطلاعات مکان و زمان را برای مدیریت شرکت فراهم می کند ، مجهز هستند.

باربری ساقدوش مشتریانی چون شرکت های بیمه ایران – آسیا – دانا _ هواپیمایی هما – بانک سپه – یکتا نت – گروه تاژ-ایران ارقام – ایران تایر و همراه اول دارد .

شما می توانید با خط ویژه ۱۷۰۰ با واحدهای شرق و غرب تهران باربری ساقدوش تماس بگیرید . برای اطلاعات بیشتر از سایت این شرکت به آدرس www.saghdoshbar.ir دیدن فرمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید