آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

ائمه‌ی اطهار (ع)، پرچمدار «جهاد تبیین» در عصر خود بودند | «جهاد تبیین» مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد اروند برپا شد

مثلث مالی : امروز و همزمان با سفر مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد اروند و پیرو فرمان «جهاد تبیین» رهبری(مدظله)، مناطق آزاد پیشگامی خود در این تکلیف را از اروند آغاز کردند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : امروز و همزمان با سفر مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد اروند و پیرو فرمان «جهاد تبیین» رهبری(مدظله)، مناطق آزاد پیشگامی خود در این تکلیف را از اروند آغاز کردند.

به گزارش فرینا، سعید محمد در این آیین گفت: حوزه فرهنگ و رسانه دانشجویی باید جریان‌ های فرهنگی و رسانه ای را بشناسد و جریان سازی در سطح ملی و بین المللی انجام شود.

وی افزود: رسالت، اهداف و سیاست‌ های فرهنگی و رسانه‌ ای مناطق آزاد، کشف استعدادهای فرهنگی هنری و رسانه‌ ای است که این استعدادها در قالب انجمن‌ های هنری، فرهنگی و رسانه‌ ای ساماندهی می‌ شوند.

مشاور رییس جمهور اظهار داشت: قرارگاه ملی جهاد فرهنگی و رسانه‌ ای کار اصلی آن جهاد تبیین و طلایه‌ دار این موضوع است و بدنبال آن است تا جهاد تبیین مسئله روشنگری درست و صحیح انجام شود.

سعید محمد بیان کرد: امروز فضای مجازی رها شده است و دشمن به وسیله آن، سعی در نفوذ میان جوانان دارد، دشمن امروز می‌ خواهد آنچه در میدان جنگ بدست نیاورده است با فتنه گری، جنگ نرم و قدرت هوشمند به دست آورد.

وی افزود: هدف از راه اندازی این قرارگاه پاسخ به شبهات و اقدامات ظالمانه دشمن در رسانه‌ ها علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام است.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی اظهار داشت: اروند منطقه غیرت و رشادت است و قرارگاه فرهنگی رسانه ای جهاد تبیین با محوریت منطقه آزاد اروند تشکیل شد تا دیگر مناطق از این منطقه راهبردی شوند.

سعید محمد گفت: این قرارگاه با فرامین مقام معظم رهبری تشکیل شد، با موقعیت شناسی و دشمن شناسی رهبر این قرارگاه کار خود را آغاز کرد.

وی بیان کرد: فضای کشور غبارآلود شده و دشمن در این فضا می تواند هر اقدامی کند و اکنون دلسوزان نظام باید این فضا را برای مردم روشنگری کنند.

مشاور رییس جمهور افزود: تا زمانی که مسئولان حرکتی شبهه انگیز نکند دشمن نمی تواند اقدامی علیه کشور داشته باشد.

سعیدمحمد گفت: باید تلاش کرد سرمایه اجتماعی نظام برگردد و باید مراقب باشیم دشمن سواستفاده نکند.

مشاور رییس جمهور اظهار داشت: جهاد تبیین باید به گونه ای باشد که برای مسئولان زندگی علوی به ارمغان بیاورد، با این جهاد دشمن دیگر نمی تواند خدمات نظام را به سخره بگیرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید