آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

آخرین وضعیت دارایی‌های بانک کارآفرین در پایان سال ۹۹

مثلث مالی : اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی (حسابرسی شده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک کارآفرین در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی (حسابرسی شده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک کارآفرین در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.

بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی شده) بانک کار آفرین نشان می دهد در بخش صورت سود و زیان جامع – تلفیقی این بانک، سود خالص در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با رشد ۳۰۰.۸ درصدی نسبت به رقم حسابرسی شده در زمان تجدید ارائه شده پایان سال ۹۸، به رقم ۱۴,۴۷۲,۸۲۱ میلیون ریال رسیده است.

همچنین در بخش دارایی های بانک کار آفرین، مشاهده می شود که دارایی های ثابت مشهود این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی شده) ۱۸,۳۶۳,۹۴۱ میلیون ریال تعیین شده که نسبت به میزان تجدید ارائه شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۲۰۷ درصد رشد داشته است.

در بخش دیگری از دارایی های بانک کار آفرین نیز، موجودی نقد این بانک است که در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (حسابرسی شده) به رقم ۱۹,۲۷۹,۸۲۲ میلیون ریال رسیده است.

در مجموع، جمع دارایی‌های بانک کار آفرین در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۴۲۶,۰۷۰,۷۰۳ میلیون ریال رسیده که نسبت به زمان تجدید ارائه شده ۱۳۹۸/۰۱/۰۱، بیش از ۱۴۰ درصد بیشتر شده است. همچنین جمع بدهی‌ها و حقوق مالکانه این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۴۲۶,۰۷۰,۷۰۳ رسیده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید