گام چهارم مانع‌زدایی و پشتیبانی بیمه کوثر از بیمه‌گذاران استان زنجان

مثلث مالی : هیاتی به نمایندگی از مدیرعامل بیمه کوثر با حضور در استان زنجان و دیدار بدون واسطه با بیمه‌گذاران به بررسی کیفیت ارایه خدمات بیمه‌ای و ارزیابی میزان رضایت از این خدمات پرداخت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : هیاتی به نمایندگی از مدیرعامل بیمه کوثر با حضور در استان زنجان و دیدار بدون واسطه با بیمه‌گذاران به بررسی کیفیت ارایه خدمات بیمه‌ای و ارزیابی میزان رضایت از این خدمات پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در این بازدید که معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی ، مدیر سرپرستی استان زنجان و رییس اداره خسارت درمان شرکت حضور داشتند، از نزدیک، چگونگی ارایه خدمات بیمه کوثر به مشتریان بررسی شد.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با تشکر از همراهی بیمه‌گذاران، گفت: در اقتصاد امروز دنیا، بهترین‌ها به دنبال بهترین‌ها هستند. افتخار می‌کنیم که بیمه‌گذاران بزرگ و خوشنام این استان با کارنامه و سابقه درخشان ملی و بین‌المللی، بیمه کوثر را به عنوان شریک بیمه‌ای خود برگزیده‌اند. ما هم تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا خدماتی در بهترین تراز عرضه کنیم.
احمدرضا عصاری دغدغه‌های ناشی از ریسک‌های مختلف را یکی از موانع تولید در کشور دانست و تصریح کرد: بیمه کوثر با فروش بیمه‌نامه‌های دقیق به مشتریان و به دنبال آن، پاسخگو بودن در قبال تعهدات، می‌کوشد با رفع این نگرانی‌ها در مسیر تحقق پشتیبانی و مانع‌زدایی حرکت کند.
وی با اعلام اینکه پایش ارایه خدمت و میزان رضایت در بیمه کوثر یک اصل قطعی است، خاطرنشان کرد: طبق سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل، بازدیدهای دوره‌ای و رسیدگی به درخواست‌ها، شکایت‌ها و پیشنهادهای بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان شرکت به صورت منظم انجام می‌شود. این بار نیز ما با حضور در این استان پای صحبت مشتریان عمده و خرد اعم از مدیران، کارکنان و کارگران زحمتکش نشستیم تا هم پاسخگوی سوال‌ها باشیم و هم مستقیما بتوانیم نقدها و پیشنهادها را انتقال دهیم.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی شرکت با اشاره به درخواست‌های مطرح‌شده در این بازدید قول داد: همه خواسته‌ها و پیشنهادها تجمیع شده است که در نخستین زمان امکان‌سنجی می‌شود و سرانجام، اجرای هرکدام با توجه به محدودیت‌ها، اختیارات، بار مالی و اثربخشی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید