وجه تمایز سند استراتژیک بیمه “ما” با مدل کلاسیک گذشته چیست ؟

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه "ما" درباره استراتژی کلان این شرکت گفت : تمایز سند استراتژیک 1400 تا 1404 با سندهای پیشین، رویکرد متفاوت آن در بهره گیری از مدل های برنامه ریزی استراتژیک است. در دوره پیشین، بیمه "ما" از یک مدل کلاسیک برای برنامه ریزی استراتژیک بهره برده بود ولی در سند جدید، برنامه های عملیاتی از رویکرد متفاوتی برخوردار شدند

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه “ما” درباره استراتژی کلان این شرکت گفت : تمایز سند استراتژیک ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ با سندهای پیشین، رویکرد متفاوت آن در بهره گیری از مدل های برنامه ریزی استراتژیک است. در دوره پیشین، بیمه “ما” از یک مدل کلاسیک برای برنامه ریزی استراتژیک بهره برده بود ولی در سند جدید، برنامه های عملیاتی از رویکرد متفاوتی برخوردار شدند

به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” حجت بهاری فر عضو هیات مدیره گفت: با تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل بیمه “ما”، استفاده از پتانسیل های بانک ملت، افزایش چابکی، ارائه محصولات نوآورانه و الگوبرداری از شرکت های موفق خارج از کشور، جایگاه و موقعیت سازمان را مستحکم تر و پیشروی در بازار را با سرعت بیشتری طی خواهیم کرد
وی افزایش سرعت عمل در ارائه خدمات را به عنوان اولویت اصلی بیمه “ما” برای رسیدن به اهداف تعیین شده عنوان کرد و گفت: با ساده سازی فرآیندها و بروزرسانی آن با شرایط روز، کم کردن پیچیدگی ها و همچنین شناسایی خلا ها و رفع موانع ، چابک تراز گذشته در تکریم مقام بیمه گذاران گام بر میداریم.
بهاری فر با اشاره به تبیین ارزش آفرینی برای کلیه ذی نفعان به عنوان استراتژی کلان شرکت افزود:  تمایز سند استراتژیک ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ با سندهای پیشین، رویکرد متفاوت آن در بهره گیری از مدل های برنامه ریزی استراتژیک است. در دوره پیشین، بیمه “ما” از یک مدل کلاسیک برای برنامه ریزی استراتژیک بهره برده بود ولی در سند جدید، برنامه های عملیاتی از رویکرد متفاوتی برخوردار شدند.
بهاری فر افزود: نکته مهم متمایزکننده در سند حاضر این است که با توجه به شرایط در حال تغییر صنعت بیمه در ایران و جهان، شرایط ناپایدار اقتصادی، تاثیرات فناوری های نوظهور و همچنین پیامدهای ناشی از بحران همه گیری ویروس کرونا بر کسب و کارها و ابعاد مختلف زندگی، در تشریح برنامه، تلفیقی از چهار رویکرد کلاسیک، انطباقی، آرمان گرایانه و شکل دهی در این سند استفاده شده است. نکته حائز اهمیت در این سند، پویایی و اتخاذ رویکرد فعالانه در شناسایی و یا خلق فرصت های جدید است.
در ادامه مدیرعامل بیمه “ما” ضمن تشکر از پرسنل و مدیران پرتلاش شرکت تاکید کرد: دستیابی به چشم انداز تبیین شده؛ تبدیل شدن به مطمئن ترین و سریع ترین شرکت در صنعت بیمه ایران و کسب وجاهت بین المللی در صنعت بیمه دنیا؛ مهم ترین هدف بیمه “ما” است. در این راستا سلامت اداری، تخصص گرایی، وجدان کاری، توسعه منوازن در همه بخش ها و افزایش سرعت عمل در انجام تمام کارها به عنوان سرلوحه در شرکت بیمه “ما” قرار گرفته است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید