«لوح زرین مشتری مداری» به شرکت بیمه آسماری رسید

مثلث مالی : جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدار با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه های تولیدی، بازرگانی و خدماتی و با حمایت نهاد ریاست جمهوری، شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، وزارت صمت، وزارت امور خارجه، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان بین المللی برند هفته گذشته در مرکز همایشهای بین‌المللی رایزن برگزار شد و شرکت بیمه آسماری «لوح زرین مشتری مداری» جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدار را از آن خود کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدار با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه های تولیدی، بازرگانی و خدماتی و با حمایت نهاد ریاست جمهوری، شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، وزارت صمت، وزارت امور خارجه، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان بین المللی برند هفته گذشته در مرکز همایشهای بین‌المللی رایزن برگزار شد و شرکت بیمه آسماری «لوح زرین مشتری مداری» جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدار را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، هیات داوران این جشنواه پس از بررسی اقدامات شرکت در حوزه آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذی‌نفعان، نحوه به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری، انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و بررسی جایگاه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در خدمات شرکت، این لوح را به بیمه آسماری تقدیم کرد.
شرکت بیمه آسماری که برای ششمین سال متوالی توانسته سطح یک توانگری مالی را کسب کند، به تازگی تحولات جدی در شیوه خدمات رسانی به مشتریان ایجاد کرده است. راه اندازی مرکز CRM، استفاده از تجهیزات نوین برای سنجش میزان رضایت مشتریان و نیز ارائه آموزش های تازه به نمایندگان و کارکنان به منظور افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، از جمله این اقدامات است.
جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدار با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه های تولیدی، بازرگانی و خدماتی و با حمایت نهاد ریاست جمهوری، شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، وزارت صمت، وزارت امور خارجه، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان بین المللی برند در مرکز همایشهای بین‌المللی رایزن برگزار شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید