قبل از مراجعه به شعب بانک پاسارگاد با پیامک نوبت بگیرید

مثلث مالی : سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌ پاسارگاد، خدمت دیگری است که پیش از این در این بانک ارائه می‌‌شد و بهره‌‌مندی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا می‌‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشد. علاوه بر این، سامانه نوبت‌ دهی هوشمند، امکان برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان فراهم می‌‌‌کند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌ پاسارگاد، خدمت دیگری است که پیش از این در این بانک ارائه می‌‌شد و بهره‌‌مندی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا می‌‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشد. علاوه بر این، سامانه نوبت‌ دهی هوشمند، امکان برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان فراهم می‌‌‌کند.

مشتریان بانک پاسارگاد، می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه نوبت‌‌دهی هوشمند، قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس شماره نوبت دریافتی، وقت خود را برنامه‌ریزی کنند. برای این کار کافی است کد شعبه مورد نظر به شماره ۱۰۰۰۸۲۸۹ ارسال شود. پس از لحظاتی، این سامانه پیامکی را حاوی شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف و زمان تقریبی انتظار برای متقاضی ارسال می‌کند. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور داشته باشند.

یادآورمی شود ، بانک ‌پاسارگاد، به ‌منظور جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان خود، در سال جاری اکثریت شعبه‌های خود در سراسر کشور را مجهز به دستگاه‌‌های اخذ نوبت با سنسورهای حرکتی یا پدالی کرده‌ است.

هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید