قائم مقام بیمه دانا : هوشمندسازی عملیات بیمه‌گری هزینه‌های درمان را کاهش می دهد

مثلث مالی : قائم مقام شرکت بیمه دانا، هوشمند سازی عملیات بیمه‌گری را در شرایط کنونی موجب ارتقای سلامت بیمه‌گذاران و کاهش هزینه‌های درمان توصیف کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : قائم مقام شرکت بیمه دانا، هوشمند سازی عملیات بیمه‌گری را در شرایط کنونی موجب ارتقای سلامت بیمه‌گذاران و کاهش هزینه‌های درمان توصیف کرد.

حسین حسینی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران و سایر کشورهای جهان، از آن به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین آزمون و امتحان الهی یاد کرد و اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به تلاش مسوولان کشوری از جمله وزارت بهداشت و کادر محترم درمانی برای مقابله با شیوع این ویروس، باید سایر فعالان حوزه سلامت از جمله شرکت‌های بیمه نیز با اعمال سیاست‌های لازم در جهت کنترل و مقابله با این ویروس خطرناک گام بردارند.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت فناوری‌های نوین در عرصه خدمات الکترونیکی، هوشمندسازی سیستم های بیمه‌ای را موجب ارتقای سلامت بیمه‌گذاران، افزایش ارائه خدمات، تشخیص بهتر و سریع تر بیماری‌ها و در نتیجه باعث کاهش هزینه‌های درمان دانست و حرکت به این سمت را یکی از راهکارهای دوام و بقای شرکت‌های بیمه ارزیابی کرد.

منبع : روابط عمومی بیمه دانا

قائم مقام بیمه دانا، با اشاره به تلاش‌های انجام شده این شرکت به ویژه در حوزه درمان به منظور ارتقای سلامت بیمه‌گذاران و ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به مردم اظهار داشت: با عنایت به نوسانات و متغیرهای اقتصادی اخیر، بسیاری از خانواده‌ها در این حوزه با چالش‌هایی مواجه شدند که امیدواریم با سیاست‌گذاری‌های صحیح، به خصوص هوشمندسازی سیستم‌های بیمه ای در کشور، این مشکلات به حداقل ممکن کاهش یافته و بتوانیم از این بستر، خدمات بهتر و مطلوب‌تری به مشترین ارجمند ارائه کنیم.

حسینی، نوع نگاه بیمه دانا به بحث بیمه سلامت را به عنوان یک ضرورت اجتماعی، مورد تاکید قرار داد و افزود: ترویج فرهنگ عمومی در حوزه بیمه و سلامت یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید آموزش افراد در این زمینه به اندازه‌ای گسترش پیدا کند که آحاد جامعه به ویژه نیازمندان از سیستم بیمه‌ای و نوع ارائه خدمات آن آگاهی کامل پیدا کنند،

وی بار دیگر هوشمندسازی خدمات بیمه‌ای را موجب کاهش هزینه های درمانی دانست و نقش مهم آن را در جلوگیری از پرداخت هزینه‌های غیر واقعی مورد تاکید قرار داد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

فرآیند تصمیم / پیشنهادات ازکجا می آیند و چگونه تبدیل به مصوبات شورای عالی بیمه میشوند ؟

مثلث مالی : عاقبت بعد از چهار سال کار کارشناسی آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۰ اصلاحیه آیین نامه کارمزد نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه ابلاغ شد . هرچند عباسیان فر ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی درخصوص فرآیند و روند اصلاحات آیین نامه توضیح می دهد ، اما جا دارد چند پرسش اساسی مطرح شود ، “آیا در تنظیم و اصلاحات آیین نامه ها به ویژه آیین نامه کارمزد شبکه فروش تنها پیشنهادات بیمه مرکزی اعمال شده است ؟ نقش کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه چیست و چه گروهی دراین کمیسیون عضویت دارند ؟ به طور مشخص پیشنهاد و پیش نویس اصلاحات از کجا می آیند و با چه فرآیندی تبدیل به مصوبه شورای عالی بیمه می شوند ؟ و چه افرادی دراین مسیر اظهارنظرمی کنند ؟

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید