فرآیند جدید خرید بیمه شخص ثالث / بیمه سامان فایل الکترونیکی بیمه نامه را برای بیمه گذار ارسال میکند

مثلث مالی : مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان اعلام کرد : پس از سرویس های تمدید بیمه نامه شخص ثالث و بدنه، خدمت تازه «صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث» نیز برای مشتریان جدید بر روی سایت این شرکت راه اندازی شده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان اعلام کرد : پس از سرویس های تمدید بیمه نامه شخص ثالث و بدنه، خدمت تازه «صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث» نیز برای مشتریان جدید بر روی سایت این شرکت راه اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، الهه ادریسی با بیان این که صدور آنلاین بیمه نامه اتومبیل برای مشتریانی که از قبل با بیمه سامان همکاری نداشته اند آغاز شده است، اظهار کرد: صدور بیمه نامه آنلاین با وارد کردن کد ملی، تاریخ تولد و شماره موبایل و سپس ارسال کد احراز هویت آغاز شده و تنها طی چهار مرحله با حداقل اطلاعات ورودی صدور بیمه نامه انجام می شود.

وی با اشاره به این که کل این فرآیند به صورت آنلاین انجام می شود، خاطرنشان کرد: امکان دسترسی به این خدمت برای مشتریان جدید فراهم شده است تا نیازی به مراجعه حضوری نباشد.

مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان با بیان این که روند صدور این بیمه نامه ها تا حد امکان ساده سازی شده و امکان مشاهده نرخ های مختلف در کنار پوشش های ارائه شده برای متقاضی کاملا فراهم است، ادامه داد: پس از تائید همه موارد توسط متقاضی، عملیات پرداخت حق بیمه به صورت آنلاین انجام و فایل الکترونیکی بیمه نامه برای بیمه گذار رسال می شود.

ادریسی ضمن عنوان این مطلب که بیمه نامه بر اساس شهر و استان محل سکونت بیمه گذار، به نام بیمه گذار و با کد نماینده مستقردر آن شهر صادر می شود ، افزود: پس از صدوربیمه نامه ، طی نامه ای رسمی به نماینده شرکت مراتب اطلاع رسانی می شود.

وی با تاکید بر این که هنگام صدور بیمه نامه، تخفیف های بیمه نامه های پیشین برای خریدار نمایش داده می شود، گفت: بیمه نامه هایی که تا ۱۵ روز مانده به تاریخ انقضا فعال باشند، قابل رویت هستند. مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان با بیان این که هر کاربر با مراجعه به پرتال امور مشتریان، می تواند همه بیمه نامه خود که توسط بیمه سامان صادر شده است را در مشاهده کند، ادامه داد: فرآیند صدور بیمه نامه آنلاین کاملا امن و شخصی سازی شده است، به طوری که از ابتدای فرآیند صدور کد احراز هویت بر روی تلفن همراه متقاضی ارسال شده و در مرحله پرداخت وجه نیز کد پیگیری ارسال می شود تا کاربر از پرداخت وجه و صدور بیمه نامه اطمینان حاصل کند.

به گفته وی، کد پیگیری برای یافتن مغایرت های احتمالی لازم و تاریخچه همه اقدامات مشتری در سیستم ثبت و توسط مدیر سیستم قابل مشاهده است. ادریسی با تاکید بر این که در فرآیند جدید، « عدم صدور المثنی » برای بیمه نامه ثالث موضوعیت ندارد، گفت : بیمه گذاران از این پس نباید نگران مفقود شدن بیمه نامه خود باشند، چرا که فایل بیمه نامه در اختیار آنها قرار گرفته و در هر زمان از طریق پرتال مشتریان قابلیت دانلود و چاپ را نیز دارد .

او توسعه و ارتقای خدمات آنلاین بعد از دریافت نظرات کاربران را در دستور کار شرکت خواند و گفت: بیمه گذاران می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره صدو بیمه نامه آنلاین شخص ثالث به سایت شرکت www.si24.ir مراجعه کنند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

در دیدار رئیس کل بیمه مرکزی ایران با همتای عراقی مطرح شد / شناسایی ظرفیت های همکاری گسترده تر بین دو کشور همسایه /

مثلث مالی : دکتر غلامرضا سلیمانی در دیدار با رئیس کل بیمه مرکزی عراق ضمن اعلام این مطلب افزود: شانزده میلیارد دلار حق بیمه تولیدی بر توانمندی و قابلیت صنعت بیمه ایران دلالت دارد که این آمار با توجه به تقویت زیرساخت های دیجیتالی و همچنین تعامل با کشورهای منطقه، رو به افزایش است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید