روابط عمومی بیمه دی برنده جایزه مسئولیت اجتماعی شد

مثلث مالی : روابط عمومی شرکت بیمه دی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی موفق به کسب جایزه مسئولیت اجتماعی شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : روابط عمومی شرکت بیمه دی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی موفق به کسب جایزه مسئولیت اجتماعی شد.

چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، امروز ۱۵ تیر ماه در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد و روابط عمومی شرکت بیمه دی توانست به پاس تلاش های خود در آموزش و اطلاع رسانی در حوزه مقابله با بیماری کرونا با ساخت و انتشار ویدئو در فضای مجازی، اکران تابلوهای شهری با مضامین آموزشی-ترویجی در راستای تقدیر از کادر بهداشتی و تشویق عموم مردم به مراقبت‌های بهداشتی و توزیع بیش از سیزده هزار بسته‌ی بهداشتی به جامعه مشتریان خود، حائز رتبه برتر و شایسته دریافت جایزه این رخداد شود و فرید موسوی مدیرروابط عمومی بیمه دی این جایزه را دریافت کند.

در این همایش که با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، اساتید و فعالان حوزه روابط عمومی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط‌ عمومی وزارت بهداشت، با رویکرد بررسی مدیریت بحران در پاندمی کرونا به سخنرانی پرداختند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

در دیدار رئیس کل بیمه مرکزی ایران با همتای عراقی مطرح شد / شناسایی ظرفیت های همکاری گسترده تر بین دو کشور همسایه /

مثلث مالی : دکتر غلامرضا سلیمانی در دیدار با رئیس کل بیمه مرکزی عراق ضمن اعلام این مطلب افزود: شانزده میلیارد دلار حق بیمه تولیدی بر توانمندی و قابلیت صنعت بیمه ایران دلالت دارد که این آمار با توجه به تقویت زیرساخت های دیجیتالی و همچنین تعامل با کشورهای منطقه، رو به افزایش است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید