خرید اعتباری از فروشگاه‌های ایران‌مال با طرح «آینده‌داران۱»

مثلث مالی : بانک آینده، با هدف ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر و امکان خریدی آسان و متنوع برای مشتریان، طرح جدید خرید اعتباری خود با عنوان طرح «آینده‌داران1» را معرفی‌ می‌کند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بانک آینده، با هدف ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر و امکان خریدی آسان و متنوع برای مشتریان، طرح جدید خرید اعتباری خود با عنوان طرح «آینده‌داران۱» را معرفی‌ می‌کند.
تمام‌ مشتریان بانک آینده که دارای انواع سپرده‎های سرمایه‎گذاری از جمله: سپرده‌های قرض‌الحسنه (جاری و پس‌انداز)، سپرده‌های بلندمدت شتاب، آینده‌ساز و واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق گسترش فردای ایرانیان باشند، می‌توانند تا ۲۲ آذر امسال، با ثبت‌نام در سامانه پیشخوان مجازی، abpuls.ir یا با مراجعه به شعب بانک آینده، بر اساس موجودی حساب انتخابی، اعتباری بین ده میلیون ریال تا سقف یک‌صدمیلیون ریال، دریافت کرده، با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های طرف قرارداد مرکز خرید بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) و هایپراستار آن از مزایای این طرح، بهره‌مند شوند؛ فهرست کامل فروشگاه‌ها را می‌توانید روی ba24.ir ببینید.اعتبار و مهلت استفاده از اعتبار‌ «آینده‌داران۱» تا پایان آذر امسال (۳۰/۰۹/۱۳۹۹) است؛ مشتریان محترم فرصت دارند تا ۲۲ آذر برای دریافت این کارت و بهره‌مندی از مزایای آن، اقدام نمایند.بازپرداخت اعتبار درنظر‌گرفته‌شده در طرح «آینده‌داران۱» نیز تا زمان سررسید آن یعنی ۳۰ آذر به‌صورت رایگان و بدون دریافت سود خواهد بود؛ در صورت عدم‌تسویه اعتبار کارت در بازه‌زمانی اجرای طرح، میزان مصرف‌شده اعتبار کارت‌ها در روز ۰۱/۱۰/۱۳۹۹، محاسبه خواهد شد؛ بدین‌ترتیب که ۲۰درصد از کل اعتبار مصرف‌شده، به‌صورت رایگان و بدون سود از اصل اعتبار، بازگردانده خواهد شد و مبلغ باقی‌مانده در ۴ قسط تا تسویه کامل کارت از سوی مشتری پرداخت خواهد شد.برای اطلاعات بیش‌تر به یکی از شعب بانک آینده مراجعه یا با مرکز ارتباط این بانک به‌شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰ – ۰۲۱، در تمام شبانه‌روز، تماس بگیرید./ 

روابط عمومی بانک آینده

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید