جشنواره”میم تا میم” بیمه تجارت نو آغاز می شود / از فردا

مثلث مالی : طرح یک میلیارد تومان جایزه بیمه تجارت نو برای تشویق هر چه بیشتر نمایندگان شبکه فروش ، از فردا اجرایی می‌شود.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : طرح یک میلیارد تومان جایزه بیمه تجارت نو برای تشویق هر چه بیشتر نمایندگان شبکه فروش ، از فردا اجرایی می‌شود.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت‌نو درخصوص این جشنواره که از اول مرداد تا پایان مهرماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت، گفت: فروش بیمه نامه در سه رشته آتش سوزی، حوادث انفرادی و بدنه اتومبیل در راستای جذب بیشتر پرتفوی صنعت بیمه، ایجاد انگیزه و ترغیب فعالان شبکه فروش به توسعه پوشش بیمه‌ای در میان مردم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است

ابوطالب قره‌چماقلو، با اشاره به اینکه باید ضریب نفوذ بیمه در زندگی اقشار مختلف جامعه بیشتر شود، افزود : هرچند برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای برای تک تک افراد جامعه ضروری است اما بخشی ازمردم نسبت به این مهم کم اطلاع بوده و رسالت شبکه فروش، آگاه کردن همگان نسبت به این نیاز است.

وی، ایجاد انگیزه بیشتر در بین نمایندگان و بیمه گذاران را دستاورد دیگری در مسیر اجرای این جشنواره عنوان کرده و اظهار داشت: با محاسبات اکچوئری و مدیریت ریسک و ارزیابی جامعه هدف، تخفیف‌های قابل توجهی تا سقف ۷۰ درصد حق بیمه برای جذب بیمه گذاران درنظر گرفته شده است.

به گفته معاون توسعه بازار و شبکه فروش تجارت‌نو، به نمایندگانی که حدنصاب حق بیمه تولیدی مندرج در دستورالعمل جشنواره را محقق کنند در پایان دوره سه ماهه با لحاظ مهلت وصول، ۱۷۰ فقره جایزه معادل یک میلیارد تومان، اهدا خواهد شد. وی، با تاکید بر اینکه ارزش تلاش شبکه فروش زمانی بیشتر دیده خواهد شد که تمام جوایز در نظر گرفته شده، برنده داشته باشد، افزود: انتظار می‌رود نمایندگان سراسر کشور با مشارکت موثر درجشنواره “میم تا میم” از فرصت ایجاد شده حداکثر بهره را ببرند.

منبع : روابط عمومی بیمه تجارت نو

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

مدیرعامل شرکت بیمه سامان : «بیمه بدنه کیلومتری » محصولی بیمه ای مبتنی بر ریسک است

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اشاره به موضوع همایش بیمه و توسعه و راهبرد این شرکت مبنی بر لزوم حرکت به سمت بیمه گری مبتنی بر ریسک، تاکید کرد که «بیمه بدنه کیلومتری» به عنوان دستاورد منحصر به فرد این شرکت، مصداق بارز طراحی محصول بیمه ای مبتنی بر ریسک است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید