توضیحات بانک ملت پیرامون کسر و بازگشت خودکار اقساط

مثلث مالی : بانک ملت در خصوص کسر خودکار اقساط برخی قراردادهای تسهیلات قرض الحسنه در یازدهم خرداد ماه ۹۹ توضیحاتی ارایه و تاکید کرد: همه اقساط برداشت شده، به صورت سیستمی به حساب مشتریان بازگردانده شده و این بانک به مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر تعویق سه ماهه اقساط عمل کرده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بانک ملت در خصوص کسر خودکار اقساط برخی قراردادهای تسهیلات قرض الحسنه در یازدهم خرداد ماه ۹۹ توضیحاتی ارایه و تاکید کرد: همه اقساط برداشت شده، به صورت سیستمی به حساب مشتریان بازگردانده شده و این بانک به مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر تعویق سه ماهه اقساط عمل کرده است.

این بانک با هدف کاهش آثار اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا بر کسب وکارها و معیشت هموطنان گرامی و در راستای مصوبات شورای محترم پول و اعتبار، اقدامات لازم به منظور انتقال سه قسط اسفند۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ به انتهای اقساط دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه را فراهم کرد.بر این اساس، عملیات و فرآیند اجرایی این اقدام، مستلزم مجموعه ای از تغییرات و تدابیر فنی و سیستمی بود که با تلاش شبانه روزی کارشناسان و متخصصان این بانک محقق شد و این مهلت برای آن دسته از تسهیلات گیرندگان که تا پایان دی ماه ۱۳۹۸، بدهی معوقی نزد بانک نداشتند اعمال شد.با این حال در روز یازدهم خردادماه سال جاری، به دلیل یک رخداد سیستمی، اقساط تعدادی از قراردادهای تسهیلات قرض الحسنه از حساب های وام گیرندگان کسر شد که بلافاصله مراتب بررسی و تمامی اقساط کسرشده در پایان همان روز به حساب های مذکور واریز شد.بانک ملت با پوزش از رخداد پیش آمده، تاکید کرد: اراده و تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان این بانک در دوران مبارزه با بیماری کرونا، بر نهایت مساعدت و همکاری با مشتریان محترم استوار بوده و بانک ملت در این مدت، علاوه بر اعمال مصوبات شورای پول و اعتبار، تسهیلات ویژه ای را برای امهال قراردادهای تسهیلات کادر درمان و مراکز پزشکی درگیر در برنامه ملی مبارزه با کرونا را در نظر گرفت. 

منبع : نقدینه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید