تغییر را باید پذیرفت / باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین یک استارت آپ است

مثلث مالی : محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین درباره تحولات این شرکت در راستای توسعه خدمات دیجیتال گفت : بیمه کارآفرین همسو با تحولات بازار ، باشگاه مشتریان کارآفرین را راه اندازی کرده که خود یک استارت آپ است و نه تنها برای شبکه فروش تهدید نیست بلکه فرصت تازه ای است که بربستر اینترنت، مکان و زمان حذف و نمایندگان می توانند دراین بستربه صورت آنلاین در هرساعتی و درهرکجا بیمه نامه صادر کنند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین درباره تحولات این شرکت در راستای توسعه خدمات دیجیتال گفت : بیمه کارآفرین همسو با تحولات بازار ، باشگاه مشتریان کارآفرین را راه اندازی کرده که خود یک استارت آپ است و نه تنها برای شبکه فروش تهدید نیست بلکه فرصت تازه ای است که بربستر اینترنت، مکان و زمان حذف و نمایندگان می توانند دراین بستربه صورت آنلاین در هرساعتی و درهرکجا بیمه نامه صادر کنند.

حیدری با بیان اینکه ورود استارت آپ ها بازار بیمه را تغییر کرده است ، گفت : اما نمایندگان بیمه نیز باید بپذیرند زمانه تغییر کرده است ، فروش خدمات دیگر نیازمند ساختمان های بلند و شعب نیست و استارت اپ ها می توانند صدور بیمه نامه را با تسهیل بیشتری انجام دهند . رشته های بیمه بدنه خودرو ، آتش سوزی و غیره درقالب این استارت اپ با حذف کاغذ ارایه می شود .

وی با اشاره به اینکه درسیستم باشگاه مشتریان کارآفرین اطلاعات وارد سیستم  و به سند تبدیل ، پیشنهاد بیمه ارایه و بیمه نامه صادرمی شود ، افزود : علاقه مند به همکاری با استارت آپ های موجود بودیم اما صلاح دیدیم بهتراست خود کارآفرین استارت آپی داشته باشد که درقالب باشگاه مشتریان عملیاتی شد و موجب سرعت عمل می شود و به هیچ وجه جای چالش نیست .

حیدری درپاسخ به این پرسش که  ” آیا به عنوان مدیرعامل بیمه کارآفرین همان سیاست توسعه ای بیمه های زندگی که از ابتدا توسط مدیرعامل قبلی اجرا شد ، را دنبال می کند ؟ ” یادآورشد : بیمه ، پدیده ای وارداتی است ، باید برای فعالیت الگوی های جهانی را سرلوحه برنامه ها قرارداد، اینک ۵۰ درصد پرتفوی شرکت بیمه های عمر است و بیمه کارآفرین همان سیاست محصول محوری و توسعه بیمه های زندگی را ادامه می دهد.

حیدری متذکر شد :  ادامه این روند گذشته به دلیل نیاز بازار به بیمه های عمر و تجهیزکارافرین به زیرساخت های مورد نیاز است . کارآفرین شبکه ای که توان عرضه این خدمت را داشته باشد ، دارد. درعین حال فاصله ضریب نفوذ بیمه درکشورمان با عدد بین المللی فاصله دارد و جای کار بسیار هست ، بنابراین همه اتفاقات به نفع این حوزه است و بیمه کارآفرین هم درهمین مسیر گام برمی دارد .  

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید